kirppis asiaa. ostatko kirppikseltä kesälläkin toppahaalareita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii ja tiuhaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii ja tiuhaan..

Vieras
kun mietin tässä että ei viellä viittisi kirppis pöytää ottaa. mutta kun on 2 toppahaalarit ja yksi välikausihaalari kaapissa ylimääräisenä. 1 80cm remu välikausihaalari 1. 86cm lassie toppahaalari, 1. lassie 92cm toppatakki+ housut. ei olisi oikein tilaa säilytellä. huutiksessa ei mahda mennä. mutta jos ottaisi kevään lopulla, kirppis pöydän ja veisi nuokin sinne niin mahtaisiko mennä...? jos laittaisi noin 10-15e hintaa.

Parhaiten menee kaupaksi sesonkitavara, eli välikausihaalarien kuumin ostoaika alkaa olla edessä. Aina on joukossa joku harva yksilö, joka bongailee hyviä löytöjä ympäri vuoden sesongeista riippumatta, mutta mikään hyvä menekki ei talvivaatteilla enää keväällä ja kesällä ole.

Mikä jottei jos tiedän et tarvetta on...
Mä löysin kerran kesällä Reimatecin kinttaat ihan uudet kaupasta melkein ilmaiseksi. Lämmintä oli +25 astetta. Ja mä ihan mielissään ostin paksut pakkaskinttaat tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
laatu on ainakin hyvä. kaikki täysin uuden veroisia.. ei kulumaa polvissa tai mitään muutakaan...

Kyllä ne varmaan kaupaksi kesälläkin menee, mutta syksyllä ja alkutalvesta saisit noista paremman hinnan.

Parhaat löydöt teen aina eri vuodenaikaan, esim viime kesänä ostin 98cm uudenveroisen Remu-haalarin (toppa) hintaan 5e.

Kirppispöytä oli mulla talvella, eikä kesämekkoja juurikaan mennyt saati muita kesävaatteita vaikka olivat hyväkuntoisia ja halvalla. Kyllä se nyt on aikalailla ennustettavissa ihan kasvukäyrien perusteella mitä vaatetta kannattaa ostaa ( vielä jos halvalla saa)

Alkuperäinen kirjoittaja Emma:
Parhaat löydöt teen aina eri vuodenaikaan, esim viime kesänä ostin 98cm uudenveroisen Remu-haalarin (toppa) hintaan 5e.

Kirppispöytä oli mulla talvella, eikä kesämekkoja juurikaan mennyt saati muita kesävaatteita vaikka olivat hyväkuntoisia ja halvalla. Kyllä se nyt on aikalailla ennustettavissa ihan kasvukäyrien perusteella mitä vaatetta kannattaa ostaa ( vielä jos halvalla saa)

Niinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emma:

Tuo on hassua, eivätkö ihmiset yhtään osaa/halua ennakoida. Mieluummin ostetaan sitten viime hetkellä, kun olisi jo tarve ko. vaatteelle. Mikäs siinä, jos kaupasta ostaa aina uudet haalarit, niin niitä varmasti löytyy saman tien kun tarvitsee. Mutta varsinkin jos haluaa tehdä hankintoja kirpparilta, niin minusta ennakoiminen ja varastoon ostaminen kannattaa.

Yhteistyössä