Kirppiksille mars!!!!

Nyt kun joka kerta( ruoanhinnan kallistumisien myötä) saa kaupan hyllyillä puhista ja päivitellä kuinka paljon menee ruokaan rahaa, eikä ruoassa viitsi säästää terveyden uhalla, varsinkaan lapsilta. Onhan meillä sentään kirppikset!!!
Suosittelen kaikille, myös pullean rahapussin omaaville säntäämään kirppiksille. Vuodenajan vaihtuessa kumppareita kaivatessa ja kesäkenkiä sovitellessa löytää kirpparilta kivan satsin vaatetta lapsille, miksei itellekki.
Kehotankin tässä ihmisiä tulemaan läheltä ja kaukaa Myyrmäkihalliin, jossa vielä kirppis ensiviikonloppuna. klo 9 alkaen. On se sen arvoista, vaikka jäis vähän makeat unet kesken. Ja säästöä tulee vaikka tulisit hieman kauempaakin, huomaat kyllä!!!
 
no
taitaa kuitenkin jäädä tulematta.on vähän turhan pitkä matka...ja kumoan tuon sinun lauseesi että muka löytäisi sillon kun tarvitsisi..pah,ei koskaan just jos tarvii...ja isompien lasten vaatteita on vaikea löytää kun kuluvat niin huonoiksi..että pitää mennä kaupaan ostamaan saappaat ym.
 
Lokki
Ei myyrmäkihalliin,vaan joutsenon kirppikselle =D just raahasin sinne lasten vaatteita koossa 50-140cm, ja hinnat ei ole pahat,kallein lasten vaate on vitosen! Se on kevätjuhliinkin kelpaava mekko ;-)

saappaatkin matkaavat sinne tässä joku päivä,joten käykäähän lähistölää liikuskelevat katsomassa.
 
Muutenhan kirpparit on ihan jees juttu, mutta viime aikoina se hinta-laatusuhde on kyllä ollut täällä itsepalvelukirppiksillä vähän huono. Toisaalta, ihmekö tuo, jos kirppispaikasta pyydetään melkein kolmekymmentä euroa, niin onhan se jostain pieraistava. Mutta jos käytetty paita maksaa kaupassa alennusrekistä 5-6 euroa ja kirpparilla nukkavierumpi versio saman verran, niin kävelen vaatekauppaan :ashamed: Käytetyistä kengistäkin näyttävät pyytävän kymppiä ja rapioita päälle. :snotty: Ja taas, kaupasta löytyy samaan hintaan uusiakin kenkiä :ashamed:

Sori tämä purnaus, joku nimeltä mainitsematon kävi taas kirppiksellä pari päivää sitten ja päätyi tilaamaan uusia vaatteita :ashamed:
 
Viime viikolla varasin myyntipöydän kolmeksi viikoksi ja yhdessä miehen kanssa roudattiin sinne melkoinen määrä mm.lapsen vaatteita ja kenkiä, omia vaatteitamme, kirjoja, leluja, astioita,koriste-esineitä ym. Tänään kävin paikan päällä vilkaisemassa, miten tavara on mennyt kaupaksi ja hyvin oli kauppa käynyt. Nyt sitten koko ilta laiteltiin uutta tavaraa myyntiin ja huomenna viedään kolme isoa laatikollista sinne tavaraa. Kyllä kirpparilla käynti kannattaa - olipa sitten ostamassa tai myymässä!
 
vieras
No, Akselilla maksaa eka viikko 35 euroa... (se siitä "melkein 30 eurosta"). mut mun paikassa ainakin on vaatteita 0,5-2 euroa, joitakin vaatteita kalliimmalla esim. takki 5 euroa, mut ei siltikään meinaa mennä. Toivottavasti edes vähän saa voittoakin ettei kaikki mene pelkkään pöytämaksuun..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, Akselilla maksaa eka viikko 35 euroa... (se siitä "melkein 30 eurosta"). mut mun paikassa ainakin on vaatteita 0,5-2 euroa, joitakin vaatteita kalliimmalla esim. takki 5 euroa, mut ei siltikään meinaa mennä. Toivottavasti edes vähän saa voittoakin ettei kaikki mene pelkkään pöytämaksuun..
:attn: Paikkakuntakohtaista. Jos 28 euroa on minusta jo kiskontaa, niin tuo yli kolmekymmentä euroa on jo oikeasti härskiä kiskontaa :attn:
 
vieras
Enpä tiedä. Kirppikseltä tehdään enemmän heräteostoksia kuin haetaan (saatika löydetään...) esim. tietyn kokoisia kenkiä. Myyrmäkihallin kävijät ovat suurimmaksi osaksi autoilijoita, sekä myyjät että ostajat. Yhtä säästävää ja ekologista kuin ajaisi automarkettiin.
 
Kannatan kirppistoimintaa, mutta valitettavaa on että täälläpäin viisi lähintä kirppistä ovat vain itsepalvelumalleja, joissa hinnat tosiaan ovat ihmeellisen kovat.

Sitten taas ne pöydät joissa hinnat ovat kohtuulliset, tavara lähtee niin vauhdilla että minun ehtiessä paikalle jäljellä on vain jämät.
 
Rillaan
Myyrmäkihallista Vantaalta olen yleensä tehnyt huippuostokset, ei heräteostoja, mitä nyt niitäkin passaa välillä tulla, parin euron heräteostot kaupasta voivat olla nolla perään suurempia.
Nytkin löysin kaikille lapsille ja paljon. Mietin aina vähän etukäteen että mitä kukakin tarvis...
Haalaria, kenkää , sisäpelikenkää, farkut, paitoja, duploja, kumpparia, verkkaria ja ei menny rahaa kuin jotakin 20 euron yläpuolelle. Kaupasta ne adidaksen pelikengät( ei mitään käytön jälkiä ) olis jo enemmän kuin yhteensä kaikki.
Mainostetaan nyt muille kirppareita. Helsingissä hietalahden torilla on kesäisin tosi hyvä kirppis, löytyy ja paljon muutakin kuin lasten tavaraa.
 
EI itsepalvelukirppiksille!!!
Minä en edelleenkään käsitä, MISSÄ näitä LÖYTÖkirppareita on?
Kävin parin päivää sitten Porin lastenkirppiksellä ja itsepalvelukirppari Linnassa.

:eek: :eek: :eek:

Ihan tolkuttoman kallista tuolla lastenvaatekirppiksellä. Mistä tahansa koinsyömästä LUMPUSTA koitetaan vähintään sitä kolmea euroa. HALOOOOOOOOOOOO! Se on KIRPPUTORI. Alkuperäistarkoituksena on koittaa päästäylimääräisestä vaatteesta eroon ja uusi käyttäjä saa edullisesti KÄYTETTYÄ vaatetta. KUKA maksaa oikeesti jostain nukkaiseksi pestystä, tahraiseksi syödystä H&M:n bodysta 4,50 euroa, kun UUDEN saat kaupasta hintaan 7,90 e...?
Ei mene minun tajuntaani, ei.

Jälkimmäisellä taas oli niin paljon virosta roudattua tavaraa, että kyselinkin suureen ääneen, onko tämä kirpputori vai olenko eksynyt väärään halliin?! Tuli nopsasti kierrettyä kojut läpi. Ne pöydät, missä oli käytettyä vaatetta, olivat taas näiden ylihinnoittelijoiden valtakuntaa. MINÄ en maksa käytetyistä korkkareista 25 euroa! Tuskin kukaan muukaan! Eikö niillä myyjillä raksuta edes siinä vaiheessa, kun laahaavat myymättä jääneitä rättejään takaisin kotiin?

Ei silti, parempi ne on vaikka viedä Uffille, kuin myydä edullisesti (0,10-2 euroa ) jollekin seuraavalle tarvitsijalle ;).
 
toffo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, Akselilla maksaa eka viikko 35 euroa... (se siitä "melkein 30 eurosta"). mut mun paikassa ainakin on vaatteita 0,5-2 euroa, joitakin vaatteita kalliimmalla esim. takki 5 euroa, mut ei siltikään meinaa mennä. Toivottavasti edes vähän saa voittoakin ettei kaikki mene pelkkään pöytämaksuun..
Ei kannata tunkea pöytää liian täyteen. Jos satun sinne sun pöydän hollille, niin ostan varmasti jos sopivaa löytyy.

Valitettavan usein kirpparilla myydään likasia, nuhjusia vaatteita. Kuka sellaisia haluaa?
 
Kyllähän mie käynkin vaan nykyisin harvemmin, kun se hinta on niissä tuotteissa kummasti kivunut. Vastikään löysin ale-rekistä lapselle paidan tasan 2euroa. Mennessäni kirpparille näin saman paidan käytettynä 4,50e. Ja näitä tapauksia on ollut paljon. Silloin harvoin, kun eteeni on osunut pöytä, jossa hinnat 0,05e-2e, olen ostanut monta tuotetta. Samalla hintahaarukalla olen itse myynyt tuotteita ja saanut kaupaksi. Ai niin, kävin n. 2viikkoa sitten kirpparilla, oli siellä myynnissä op:n säästöpossu 8euroa! Siis juuri se sama kultapossu, joita saa vieläkin ilmaiseksi pankista.
 
Kannatan myös kirppareita. Mutta tavan kirppikseltä en pöytä lähde vuokraamaan, meillä 6pv maksaa 25euroo, hyvä jos saisin edes pöytävuokran sieltä pois. Mutta Mll:n kirpparia käytän itsekin. Vasta oli pöytä 2vko siellä ja vuokra on tuolta ajalta 10e. Ja etuna pidän myös sitä, että koko ajan ei tartte olla pöytää siivoomassa, suututtaa kun varaat pöydän muualta niin menee 10min ja pöytä on ihan myllätty.
 
Mä olen käynyt kirppis ainossa,Kirppis villa lyhdyssä,kirppis myyrissä ja malmilla kirppiksellä ja noista olen löytänyt hyvä kuntoista vaatetta missä ei tahroja ollenkaan,kun joillakin kirppiksillä on hirveesti vaatetta missä on likatahroja,itse en veisi sellaisia vaatteita ollenkaan myyntiin missä on likatahroja.

 

Yhteistyössä