Kirpparimyyjästä - onko tämä teistä ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen usein nähnyt eräällä kirpparilla, että siellä tämä kirpparipitäjä ryntää heti tutkimaan pöytää kun myyjä lähtee. Eli kun uusi myyjä tuo kirpparille tavaraa niin tämä kirpparimyyjä välittömästi käy tarkistamassa ja ns. haalimassa parhaat päältä. Saman tekee kun joku vie lisää tavaraa niin heti tarkistamaan apajat.

Ja tämä on siis ok, toki hänkin sieltä ostaa. Mutta kun monesti on niin, että tämä vain tutkii eikä päästä ns. oikeita asiakkaita siihen. Minusta se menee niin, että kirpparinpitäjä katsoo sitten kun pöytä on vapaa eikä omaa mitään etuoikeutta vaan päinvastoin.

Vai mitä mieltä?

Voi hyvänen aika. Ihan on ok. Älyttömin avaus taas pariin toviin... Kertoisitko tarkemmin, miten pitäjä "ei päästä" oikeita asiakkaita "siihen"? Ja mikä ylipäätään on oikea asiakas? Eikö tämä pitäjäkin ole maksava asiakas ja sitä kautta oikea sellainen??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Niin kauan kun maksaa tavaran niin ihan ok mun mielestä.

Että hän etuilee sinne ekana? Jaa... minusta se on jotenkin törkeää.
No ehkä sun pitää huomauttaa hänelle asiasta, jos tuo sun mielestä on törkeää...
Jos mulla olis käyny niin paska mäihä että olisin kirpparilla töissä, niin kyllä mäkin valkkaisin "parhaat päältä"!

Vähän outoa asiakaspalvelua kyllä, ei shoppailu muutenkaan kuulu mun mielestä työajalle vaikka kaupassa olisikin töissä. Ruokatauolla tms. voi ehkä vähän vilkasta tarjontaa tai jotain...

Yhteistyössä