Kirpparilöytöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mitä kivaa ootte löytäny viime aikoina kirpparilta? Kävin eilen pitkästä aikaa kiertämässä paikkakunnan kirpparin. En oo sieltä löytäny pitkään aikaan oikein mitään mutta eilen löysin tytölle vaatetta.

Lindexin shortsit ja t-paita, h&m samettinen shortsihame, benettonin pitkähihainen paita, h&m trikoohousut, naperon shortsit ja uusi pitkähihainen paita jossa bolero kiinni. Tuo yksi paita oli siis uusi (laput vielä kiinni) ja muutkin uudenveroisia. Maksoikin yhteensä vaan 10 euroa! Mä olin ainakin tyytyväinen.

Kuukausi sitten löysin pojalleni siniset farkkumaiset housut 50 sentillä...

Ei kirpparilta, vaan ihan roskalavalta eilen teki mies loistolöydön. Hotellin takapihalle (missä on töissä ) oli tuotu kaksi 50-luvun petroolinsinistä keinonahkatuolia. Muutama nappi puuttui, mutta aivan mahtavaa designia, ja varmaan saman päivän aikana sinne heitetty.
Tuolit ratikkaan ja kotiin :D

Mä löysin semmoisen "ajosimulaattori"-lelun ja aattelin et meidän neiti 8kk olis innoissaan kun siitä lähtee ääniä ja musiikki soi ja valot vilkkuu. Mutta tyttöhän pelkäsi kauheesti, itku tuli. No, isoveljelle on mieluinen, ettei menny 4 euroa hukkaan.

Yhteistyössä