kirpparille menossa, hinta-apuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitee"

Vieras
olen viemässä tavaraa kirpputorille ja kysynkin teiltä apua hinnoitteluun.
Äpn toppapuku (pari kertaa käytetty)?
FP:n bussilelu
FP:n isohko eläintarhalelu?
Vauvakoon lakanoita, pussilakanoita?
Perussisävaatteet (paitaa, housua, tunikaa ym)? Onko 50c liikaa?
Kuomat?

Auttakaa mua, mikä sinusta olisi sopiva hinta yllä mainituille tavaroille?

Äpn toppapuku (pari kertaa käytetty)? 3-5€, riippuen minkä vuoden malli..

FP:n bussilelu ...

FP:n isohko eläintarhalelu? hankala sanoa kun ei tiedä millanen....

Vauvakoon lakanoita, pussilakanoita? 1-3€/kpl

Perussisävaatteet (paitaa, housua, tunikaa ym)? Onko 50c liikaa? 0,10-1€.

Kuomat? 2-5€, kunto vaikuttaa paljon

Bussi on se keltainen koulubussi,
eläintarhaa en äkkiä löytänyt netistä.
Lisäksi löytyy vielä se 3-osainen juna ja eläimet.
Mikä näille olisi sopiva hinta?

[QUOTE="vaimoke";29150488]
Perussisävaatteet (paitaa, housua, tunikaa ym)? Onko 50c liikaa? 0,10-1€.
[/QUOTE]
Myykö joku oikeasti jotain 10 sentin vaatteita? Pelkkä hintalappuhan maksaa yli puolitoista senttiä.

[QUOTE="vieras";29150559]Myykö joku oikeasti jotain 10 sentin vaatteita? Pelkkä hintalappuhan maksaa yli puolitoista senttiä.[/QUOTE]

kyllä mä olen myynyt, kierrätyksen nimissä :) kaikkialla ei hintalaput maksa.....

Itse olen myynyt:
äÄp haalareita 3 eurolla.
FB:n koulubussin 10 eurolla.
Vauvan lakanat ja pussilakanat 1-4e.
Sisävaatteet 1-10e.
Kuomat 5-10e.

Ja hyvin on mennyt tuollaisilla hinnoilla. Eläintarhaa ja junaa en tiedä niin en osaa sanoa hintaa.

Kiitos vieras ja vaimoke, sain vähän suuntaa hintoihin. En haluaisi tuoda tavaroita enää takaisin kotiin. Jos jollakin on vielä ehdotuksia, käyn iltapäivällä kurkkaamassa tämän ketjun. Mukavaa päivää.

Äpn toppapuku (pari kertaa käytetty)?
- Itse pyysin 4e, meni heti ensimmäisenä. Mielestäni voi pyytää vähän enemmänkin.
FP:n bussilelu
- ?
FP:n isohko eläintarhalelu?
- ?
Vauvakoon lakanoita, pussilakanoita?
- Aikuisten parivuodelakanaseteistä pyysin 4e, ei menneet, vauvan pussilakanasta pyysin 2e, meni.
Perussisävaatteet (paitaa, housua, tunikaa ym)? Onko 50c liikaa?
- Liikaa? 50cnt? Itse pyydän aina vähintään euron ja mielestäni myyn halvalla (kun vertaa muihin pöytiin). Kaikki vauvan sisävaatteet oli eurolla, aikuisten sisävaatteet oli 1-3e ja ulkovaatteet noin. 5e. Hyvin meni kaupaksi.
Kuomat?
- Riippuu kunnosta paljon. Kuluneemmat 3e (todella kuluneet vähemmän), todella siistikuntoiset sitten 5-7e (näin maksaisin itse). Useat pyytää kirppareilla niistä yli 15e, mitä olen törmännyt.

Jos sun tarkoitus on tosiaan päästä vaatteista eroon, eikä saada mahdollisimman paljon rahaa, niin hyväkuntoinen äp:n toppapuku menee vitosella ja sisävaatteet kunnosta riippuen 50c-2€. Tahraisia ja kulahtaneita ei varmaan kannata edes yrittää myydä, ellei sitten tosiaan jollain 10 sentillä. Vauvan lakanat niin ikään kunnosta riippuen 50c-2€. Kuomat alle 10€, kunnosta riippuen.

FP:n leluseteistä jotkut maksaa ihan hulluja hintoja, jos ovat ehjiä ja puhtaita niin 10€ voi tulla ihan helposti ja jos setti on iso (esim. eläintarha) niin varmaan 15€:kin joku suostuu maksamaan. Mutta tietty, jos haluat pelata varman päälle niin sitten vaikka 5-8€.

[QUOTE="vieras";29150580]Itse olen myynyt:
äÄp haalareita 3 eurolla.
FB:n koulubussin 10 eurolla.
Vauvan lakanat ja pussilakanat 1-4e.
Sisävaatteet 1-10e.
Kuomat 5-10e.

Ja hyvin on mennyt tuollaisilla hinnoilla. Eläintarhaa ja junaa en tiedä niin en osaa sanoa hintaa.[/QUOTE]

Joo kyllä hyväkuntoiset Kuomat menee hyvinkin 10-15 eurolla! Haalarista mä maksoin aikoinaan 5e kun tarvitsin kovalle puklaajalle toisenkin =)

Yhteistyössä