Kirpparihinnoittelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanokaas kokeneemmat myyjät miten lastenvaatteita kannattaa kirpparilla hinnoittella? En haluaisi kantaa näitä takaisin kotiin.

Onko 0,5 ? paidasta liikaa, paidat eivät ole mitään merkkivaatteita vaan ihan perus lindexiä jne. Rikki eivät ole, mutta osa on hieman haalistuneita.

Entäs haalarit esim ciraf, lassietec, remu? Ehjiä ovat, hiukan kulumaa jossakin.

Kenkiä olisi myös ecco, viking jne. Ehjiä, mutta selvästi käytettyjä. Minkälaiseen hintaan voisivat tehdä kauppaansa?

Kulahtaneet paidat 0,20 - 0,50 eur (itse en kyllä ostaisi kulahtanutta muuta kuin jos on joku lempparihahmo paidassa tai merkkipaita). Haalarit tosiaan kunnosta riippuen 3-15 eur ja lähemmäs sitä 3-10 eur jos ovat kovasti käytettyjä ja sen näköisiä. Kengistä 1-5 eur. Eli jos kaikki on kovasti käytetyn näköistä ja haluat päästä tavarasta eroon niin laita edulliset hinnat! Muuten saat viedä tavarat kierrätykseen ja silloin et saa mitään. Minne kirpparille viet?

Mä oon kyllä myynyt 8eurolla käytettynnäköisiä merkkikenkiä. 15-25e hyväkuntoiset goret riippuen onko kesää vai talvea. 1-5e on minusta halpamerkkien hinta (vaikka kuomat).

Ulkovaatteet noin 20-25% ovh:sta ja siihen sittä vähän kunnon mukaan säätöä enemmän tai vähemmän.

Paidoissa itse olen henkkamaukassa käyttänyt euroa. En myy huonokuntoisia ollenkaan, ne menee rätiksi (kannattavempaa mulle)

Yhteistyössä