Kiroilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan missä ollaan. Itse yritetään välttää nyt kiroilua ku tuo reilut 1-vee alkaa apinoimaan sanoja ja ehkä sanotaan täällä kotona jollekin jos oikein kiroilee et hellitä vähän (pääsee meillä itelläkin välillä rumia sanoja) mut jos ollaan yleisellä paikalla tai toisella kylässä niin ei meillä ole oikeutta alkaa määräilemään miten toinen käyttäytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Sanojahan ne vaan on. Eipä kiroilu ole ketään vahingoittanut.

Tätä mieltä minäkin oon. Mietin vaan, et onko jollain niin paljon pokkaa et tulis vierasta ihmistä komentelemaan :D Vois tulla lähtö ja pikaseen sellaselle, vaikken mä kyllä juurikaan edes kiroile.

Mua naurattaa lähinnä tyypit jotka lipsauttaa esim. meillä ollessaan kirosanan, käsi menee suun eteen ja jutun kertominen loppuu siihen paikkaan.. Mitä luulette kumpaanko lapset kiinnittää huomionsa..

Mä kiroilen paljon, lapset ei ollenkaan (pieniä silloin tällöin tapahtuvia lipsahduksia ei lasketa). Joskus tosi harvoin joku on suutuspäissään saattanut ladella kaikki mahdolliset tietämänsä rumuudet suustaan, kysyn vaan että helpottiko :D Kiroilu on tässä maailmassa yks pienimpiä murheita joita voi olla..

Yhteistyössä