Kirkkonummella on kivaa! Tai sitten kun olen täällä 3-kuukautisesta lähtien pelkästään asunut, niin en tiedä paremmasta...

Olen asunut Masalassa, K:nummen keskustassa ja nyt Laajakalliossa....eli lähinnä tätä radan/Länsiväylän vartta.
Hmmm...mitähän täältä kertoisi. Ne palvelut mitä täällä olen käyttänyt, on toimineet hyvin...on kirjastot, uimahalli, urheilupaikkoja, koulut, päiväkodit yms. yms. Mitä vielä tarvitaan?
Joskus olen kuullut esim. espoolaisten kritisoivan kun täällä ei ole niin hyvin kaikkea kuin Espoossa? Voisi sanoa, että vaikka asukkaita on reilusti yli 30 000, niin onhan tämä maalaiskunta ja meno sen mukainen... Ei ole KUNNAN ylläpitämiä asukaspuistoja ja julkinen liikenne ei ole ihan niin rivakkaa kuin lähempänä Helsinkiä.
Masalassa on paljon hyviä alueita asua ja tätänykyä on siellä palvelutkin parantuneet. Laajakalliossa on kiva asua (eikä täällä ole kallista asua ja Kirkkonummen keskustaan on 2,5-3km, eli ei ne palvelut niiiiiin kaukana ole, riippuu tietenkin, että mihin on tottunut) ja sitten on tietenkin nämä uudet alueet sinne Kantvikiin päin ja toiselle puolelle keskustaa noussut Neidonkallio. Kummastakin vaan on sitten hiukan pidempi matka julkisille.
Vanhana kirkkonummelaisena en jostain syystä fanita Veikkolaa ollenkaan...vaikka sinnekkin on noussut kovaa vauhtia uutta taloa ja keskusta on aika paljon siistimmän näköinen kuin kylän keskusta.
Jos on jotain paikkakohtaisia "täsmäkysymyksiä", niin anna palaa.