KIRKKO iloitsee: ÄLYMUSLIMIT tulevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hal le Luya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hal le Luya

Vieras
Suomen ev. lut. kirkko ylpeänä esittää: MILLENNIAALIMUSLIMIEN nousu parrasvaloihin! He ovat nuoria, he ovat sivistyneitä - ja he ovat muslimeja!

Lopultakin kultamunat alkavat kuoriutua, sillä uuden sukupolven muslimit Suomessa ovat toista maata kuin vanhempansa. Kotouttaminen toimii, ja toimii todella tehokkaasti. Nuoret länsimuslimit ottavat paikkansa yhteiskunnan huipulla, haluat sinä sitä tai et halua.

"Moni nuori muslimi on kiinnostunut esimerkiksi eläinten oikeuksista ja ympäristöasioista .He ovat pari–kolmekymppisiä, korkeasti koulutettuja, avarakatseisia, kansainvälisiä, somessa aktiivisia ja start up -henkisiä.

He ovat kuin ketkä tahansa ajan harjalla pyörivät nuoret aikuiset Helsingistä, Lontoosta tai New Yorkista – paitsi että he ovat muslimeja. Kyse on niin sanotuista milleniaalimuslimeista."

Lue koko artikkeli, ja ihastu:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/v...-keksi-markkinaraon-jota-muut-eivat-keksineet

https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/

Ajan harjalla pyörivät nuoret aikuiset Helsingissä tuppaavat olemaan ituhippejä viherpiiperöitä punavihreällä suvaitsemattomuus-ideologialla varustettuna. Minä en tätä porukkaa sanoisi kovinkaan älykkääksi.

Juuri tänään sain taas kiintiöni täyteen älymuslimeita Helsingin Itiksessä käydessäni. Pahaa teki katsella, kun jopa alle kouluikäiset tytön on verhottu huivin alle. Somalimammat ovat valloittaneet rattaiden ja lapsikatraidensa kanssa pikaruokapaikat. Eivät ole päivääkään tehneet töitä Suomessa, mutta silti kummasti riittää rahaa ulkona syömiseen. Ei minulla vain siihen ollut varaa hoitovapaalla ollessani, vaikka muuten olen koko ikäni tehnyt töitä.

Haluan esittää muutamia suoria kysymyksiä kirkon papeille, jos joku sattuisi olemaan paikalla. Tuskin on.

1. Pääsevätkö kaikki taivaaseen, vai joutuvatko jotkut ihmiset helvetin ikuiseen tulijärveen, jossa heidän lihaansa kidutetaan ikuisesti? Siis ihan konkreettisesti palavaan tuleen, ylösnousemuksen jälkeen?

2. Onko muslimien usko helvettiin vievää uskoa ja harhaoppia?

3.

Ja EI! EN nyt kaipaa mitään ympäripyöreitä, sovittelevia vastauksia tyyliin "Ehkä, jos..." tai "Aina on olemassa mahdollisuus muuttaa asennettaan..." tai "Eihän ihminen voi sitä tietää..."!

Minä haluan YKSINKERTAISIA JA SELKEITÄ vastauksia! YMMÄRRÄTTEKÖHÄN? Älkää kiemurrelko, vaan vastatkaa: KYLLÄ tai EI! Kuten Jeesus sanoi: Mitä siihen lisätään, on Pahasta. (Siis: persoonallisesta Pahasta).

Haluan esittää muutamia suoria kysymyksiä kirkon papeille, jos joku sattuisi olemaan paikalla. Tuskin on.

1. Pääsevätkö kaikki taivaaseen, vai joutuvatko jotkut ihmiset helvetin ikuiseen tulijärveen, jossa heidän lihaansa kidutetaan ikuisesti? Siis ihan konkreettisesti palavaan tuleen, ylösnousemuksen jälkeen?

2. Onko muslimien usko helvettiin vievää uskoa ja harhaoppia?

3.

Ja EI! EN nyt kaipaa mitään ympäripyöreitä, sovittelevia vastauksia tyyliin "Ehkä, jos..." tai "Aina on olemassa mahdollisuus muuttaa asennettaan..." tai "Eihän ihminen voi sitä tietää..."!

Minä haluan YKSINKERTAISIA JA SELKEITÄ vastauksia! YMMÄRRÄTTEKÖHÄN? Älkää kiemurrelko, vaan vastatkaa: KYLLÄ tai EI! Kuten Jeesus sanoi: Mitä siihen lisätään, on Pahasta. (Siis: persoonallisesta Pahasta).
Pappi en ole enkä kirkkoon kuulu mutta jotkut papit eivät edes usko helvettiin vaan sanovat, että kaikki ihmiset menevät suoraan taivaaseen...pedarit ja murhaajatkin, joten eiköhän ainakin se osa papeista ole sitä mieltä että sinne mahtuu terroristit ja kristinuskoa vihaavat muslimit ynnä muutkin muslimit.

Yhteistyössä