Kirkasvalohoitolaitteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caysa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole varsinaista kirkasvalohoitolaitetta, mutta pävänvaloputket kaikissa mahdollisissa kohteissa. Ei ole edullisia ostaa, mutta halpoja käyttää. Ja valoteho on samaa luokkaa, kuin varsinaisissa hoitovaloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Meillä ei ole varsinaista kirkasvalohoitolaitetta, mutta pävänvaloputket kaikissa mahdollisissa kohteissa. Ei ole edullisia ostaa, mutta halpoja käyttää. Ja valoteho on samaa luokkaa, kuin varsinaisissa hoitovaloissa.

Hoitovaloissa on se joku etäisyys missä sitä pitää käyttää, omassani muistaakseni pitää olla alle 50 cm päässä lampusta että on hyötyä. Loisteputket on kai katossa?

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Hoitovaloissa on se joku etäisyys missä sitä pitää käyttää, omassani muistaakseni pitää olla alle 50 cm päässä lampusta että on hyötyä. Loisteputket on kai katossa?

Osa on katossa, yksi väkkyrä roikkuu sängyn päädyn yläpuolella. Hoitovehkeet ovat turhia, jos valaistus on muuten riittävä, väittäisin minä ihan oman kokemukseni pohjalta. Ja ärsyttäähän se hiippailla hämärässä kirkasvalohoidon jälkeen, kun eron huomaa selkeästi.

Alkuperäinen kirjoittaja caysa:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Mul ois sellainen kaapissa käyttämättä. Haluatko ostaa?

Voisin halutakin!! Millainen se on? Merkki ja malli siis, että voin googlata ;)

Hitto kun muistasin.. Oon nyt töissä niin en pääse vaklaamaan lampun takaa. Ostin sen joko Hobbarista tai Netanttilasta, mutta on jäänyt käyttämättä. Hinta oli silloin jotain 150 e muistaakseni. Sitä on käytetty HYVIN vähän. Mulla todettiin ihan oikee masennus eikä sit toi lamppu auttanutkaan.

Yhteistyössä