KIRJOTTAKAA UUDET KESKUSTELUOHJEET TUOHON EKALLE SIVULLE!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja jaahans
  • Ensimmäinen viesti
jaahans
Jos kerta täällä ei saa enää sanoa (HARMAA siis) että ketkä on olleet asiattomia, niin ei hyvää päivää!!! Täällä saa mustana ilmeisesti tehdä mitä vaan, vaikka IHAN yhtä anonyymi se mustakin on, jos se jollekin on vielä epäselvää...

naurettavaa toimintaa!

ap
miten nyt ihan esim. minua, hellalettasta, savannaa jne saa haukkua aivan estoitta, mutta jos tekee ketjun; kuka on loukannut/ärsyttänyt sinua ja siinä sanoo rehellisesti miksi ja kuka niin TADAA: poistoon menee? Kuka kävi Jätkä itkemään? Kerro ihmeessä miten tällä hiekkiksellä toimitaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten nyt ihan esim. minua, hellalettasta, savannaa jne saa haukkua aivan estoitta, mutta jos tekee ketjun; kuka on loukannut/ärsyttänyt sinua ja siinä sanoo rehellisesti miksi ja kuka niin TADAA: poistoon menee? Kuka kävi Jätkä itkemään? Kerro ihmeessä miten tällä hiekkiksellä toimitaan?
Taidatkin olla joku noista nimeämistäsi nikeistä...

pakko puuttua, vaikka vasta palstalle saavuin, että kuinka niin? mistäs te muut palstalaiset tiedätte, kuinka monta harmaata bannataan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
pakko puuttua, vaikka vasta palstalle saavuin, että kuinka niin? mistäs te muut palstalaiset tiedätte, kuinka monta harmaata bannataan?
Se on helppo huudella tuolta.

:/

Samaa aattelin kysyä,, :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja SINUHE EGYPTILÄINEN:
olen samaa mieltä! Olen kauan aikaa seuraillut tätä ja on sattunut omallekin kohdalle et jos oon kirjottanut harmaana niin olen muka provoillut ja saanut naurut päälle!!!!!!!!!!! ETTÄ SILLEI!!!! |O :eek: :(
ja tämä on moderaattorien vika, koska.....?

ap
oletteko "liian lähellä" että ette vain huomaa? Liikaa täällä ja itsekin sisäpiirissä? 6kk täällä ollut ja todella voin sanoa, ettei mene ihan puolueettomast todellakaan!

olen samaa mieltä! Olen kauan aikaa seuraillut tätä ja on sattunut omallekin kohdalle et jos oon kirjottanut harmaana niin olen muka provoillut ja saanut naurut päälle!!!!!!!!!!! ETTÄ SILLEI!!!! |O :eek: :(
ja tämä on moderaattorien vika, koska.....?
ANNATTE TOISTEN MUSTIEN HERJATA HARMAILIJOITA ENEMMÄN!
jaahas.

ei tarvi huutaa, en ole (netissäkään) kuuro.

ap
Saako HARMAA sanoa MUSTALLE, että on vastenmielisen näköinen ja koko perhe näyttääö siltä, että on lauantaitansseja tanssittu samassa kylässä kyläläisten kesken jo monta sataa vuotta...

Tai, olet naurettavan yksinkertainen. Tuollaisilla älynlahjoilla joutaisi olemaan lapseton, hyvä luoja, toivottavasti näin..

Missä menee raja? OIKEASTI!

Saako HARMAA sanoa MUSTALLE, että on vastenmielisen näköinen ja koko perhe näyttääö siltä, että on lauantaitansseja tanssittu samassa kylässä kyläläisten kesken jo monta sataa vuotta...

Tai, olet naurettavan yksinkertainen. Tuollaisilla älynlahjoilla joutaisi olemaan lapseton, hyvä luoja, toivottavasti näin..

Missä menee raja? OIKEASTI!
ei tuommoisia ole minulle tullut eteen :/

poistoon lähtee tuommoiset, olkoon väri nikissä mikä tahansa.

Mustilla nikeillä on sellanen supersuojaus mahdollisuus jonka voi ostaa joko moderaattorit nikiltä tai ylläpidolta - tarpeeks ku maksaa saa laukoo sontaa suht paljon, vähän pienemmällä summalla sit saa laukoo vähemmän jne. Ja todellisuudessa tääl ei o ku muutama ihminen joilla on miljoona ja 1 nikkiä.

:xmas:

Yhteistyössä