Kirjottaako kukaan sanoituksia pöytälaatikkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Kauhea luovuus iski ja tekis mieli tehä biisei, mutta mistä sanoituksia kun ei tule itelle hirveesti mitään mieleen tällä hetkellä. Jos joku haluais "käyttää" mua ja heittää mulle jotain runontynkää tai muuta mihin vois melodiaa vääntää, niin olisin tosi otettu! Ja jos siitä joskus sattuis tulemaan myyntikamaa, niin saisit toki siitä puolet kunniasta ja rahasta =) Noh, eiku ihan matalalla proffiililla mennään mutta eihän sitä koskaan tiedä :snotty: Mulla vaan ongelma nyt kun en saa tähän hätään äänitettyä talteen joten säilöttävä oman pääkopan mp3-varastoon :whistle:

Tsekkasin blogiasi ja löytyhän sieltä hyviä juttuja. Hyviä ideoita ja sen verran "syvää" kamaa että noista vois saadakin jotain aikaiseksi. Tietenkin luvallasi! Ehkä joutuis vähän muokkaamaan tai lisäämään jotain. Mutta saanko kokeilla? =)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Tsekkasin blogiasi ja löytyhän sieltä hyviä juttuja. Hyviä ideoita ja sen verran "syvää" kamaa että noista vois saadakin jotain aikaiseksi. Tietenkin luvallasi! Ehkä joutuis vähän muokkaamaan tai lisäämään jotain. Mutta saanko kokeilla? =)

Totta mooses saat. :D

Jos jotain taipuu, laitatko minullekin kuultavaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Totta mooses saat. :D

Jos jotain taipuu, laitatko minullekin kuultavaksi?

Laitan tietty, kunhan saan nää äänitykset pelittämään. Pitää saada oma kone kuntoon, sillä ainakin jonkintasoita äänitystä saan aikaseks =)

Yhteistyössä