Kirjoita tähän mitä oikeasti haluaisit kirjoittaa fb:ssä.

  • Viestiketjun aloittaja kauhea
  • Ensimmäinen viesti
kauhea
Liittyen jonkun kaverisi päivitykseen tai kuvaan.

"Ei helvetti :D Oikeestikko luulet, että joku ostaa näitä sun reikäsiä ja kulahtaneita lumppuja tolla hinnalla!? :D " (kirpparikuvaan)

"Siis voihan myötähäpeä. Etkö tajua kuinka helkkarin noloja nää sun kuvat on" (tyyppi otattanut itsestään "mallikuvia")

"Joo nyt meijän kaikkien pitäis tulla kyselemään tähän, että vooi voooi mikä on hätänä jaxu haleja" (huomionhakuisten salaperäisten päivitysten tekijöille)
 
"vieras"
Peesi tuohon (huomionhakuisten salaperäisten päivitysten tekijöille).

Lisäksi JokaIkiselle sairaanhoitajakaverilleni: Vittu, jos siellä töissä on niin paskaa ja väsyttävää, vaihda työpaikaa. Elämä on muutakin kuin työstä valittamista. Okei, jos olet tehnyt tänään tunnin ylitöitä, kivat sulle. Mä teen joka päivä 10-12 h töitä, mutta en kitise siitä fb:ssä enkä muuallakaan.
 
"Susu"
Mä haluaisin laittaa päivitykseen jotain siitä, kun muutamat ihmiset terrorisoi siellä muita jatkuvilla päivityksillä. Toinen heistä mm päivittää jokaikisen liikkeensä ja tekonsa kuvailemalla kaikkea yksityiskohtaisesti. Toinen taas on ilmeisesti jonkinsorttinen mielenterveyspotilas kenen naisiin kohdistuva viha ja turhautuminen tulee kaikessa esiin. Myös hän päivittää statuksensa noin 73krt vuorokaudessa... Pitää varmaan deletoida noi ihmiset...
 
Tekisi mieli vinkata yhdelle ettei tarvi joka päivä omasta lapsestaan laittaa poseerauskuvaa. No ei ehkä joka päivä laita mutta pari kertaa viikossa jo monien vuosien ajan.

Ymmärrän kyllä että hän pitää söpöä lastaan kauniina. Mutta ei kai se toisen lapsen ulkonäkö ihan tosi kiinnosta niin paljon kaikkia työkamuja, frendejä, kaukaisia sukulaisia, mieskaverieta yms.

Ymmärrän kun laitaan kuvia lapsista vaikka kahdenkin viikon välein joissa lapsi ei aina poseeraa lähikuvassa... Jossa lapsen kanssa vaikka ollaan eläintarhassa on jotenkin enemmän elämästä kertovaa kuin poseerauskuvat 4-5 vuotiaasta.
Poseeraus: Lähikuva, jossa vieno hymy ja pää vähän kallellaan ja kuvassa ei muuten tapahdu mitään mainittavaa.

Itselläni on myös lapsieni poseerauskuvia juhlista ja kuvaamossa kuvattu kuvat. En siis ole absolutisti sen suhteen :)
 
htht
omaan päivitykseen voisin laittaa "v*ttu ku on hirveä krapula",niille sydänten ja jaxuhalisen laitteilijoille voisin laittaa porttikiellon fb:hen ja niille satojen jos ei tuhansien lapsien kuvien laittelijoille samoten porttikielto.
 
"vieras"
Mä haluisin laittaa omaksi statukseksi "The first step to forgiveness is realising the other person is bat-shit crazy" mutta en kehtaa kun tiedän että kaikki tietää kehen viittaan. Eikä se ole sopivaa. Ja aika ilkeetä tilanteeseen nähden. Mutta hitto kun tekisi hyvää! :D
 
Professional Griefer
Yksi tyyppi kirjoittaa 14x/päivä koirastaan jotain turhaa paskaa. Olin jo alkamassa vittuilemaan, mutta päätinkin poistaa kavereista. Ois ehkä vähän pitänyt...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Määä
Minkälainen ihminen saa otattaa itsestään mallikuvia, ja millaisia ne ovat?
Mielestäni on kyllä kaikkein noloin se, joka arvostelee siitä että toisen kuvat ovat liian ammattimaisia tai hyviä.
 
AI, NIIN! Yksi paha. Eräs miespuolinen ihan kiva tuttavani laittaa pari kertaa viikossa jonkun netistä googleletun naisen pyllistyskuvan tai 2 :mad:

Mietin että kun omat lapseni kasvavat tarpeeksi isoiksi katsomaan kun olen netissä niin ei tarvis heidän nähdä minun ollessani FB:ssä moisia "kavereita".

Pitäisiköhän minun laittaa vain hänelle viesti että on pakko sulkea hänen kaikki päivityksensä näkyvistä ja kertoa syy. :-7
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
"vieras"
Kesäkuntoon päivittelijöille: Et sä mihkään kuntoon pääse, viime kesänäkin yhtä läskinä. Ei se kroppa parissa kuukaudessa kerran viikon jumpalla nätiksi tule.

Lihaville herkku kuvineen: Kannattaako?Mieti nyt vielä ennen kuin syöt...
 
Haluaisin kirjoittaa, että lopettakaa niiden helvetin typerien kiertoviestien jakaminen tai poistan kavereista! Samoin ärsyttää eläinrääkkäysvideot ja -kuvat, haluan lukea muiden kuulumisia, enkä katsella mitään ahdistavaa ja surullista.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
"äio"
Minä ajattelen aina kun näen yhden tutun päivityksen, että mitähän hän teki, kun opeteltiin yhdyssanojen kirjoittamista, kun hän kirjoittaa kaikki sanat erikseen. "Olipa raskas työ päivä, onneksi kohta on viikon loppu.." Mutta en kyllä kommentoisi ikinä siitä mitään.
 
Kiehau
Mua vituttaa jostain syystä aivan suunnattomasti nää muka hauskat kuvat kissoista, eri kissa, sama ilme ja joku tosi nokkela teksti. Ja sit ihan vaan tekisi mieli avartaa joitain idiootteja jotka ei ole koskaan oikeita töitä tehnyt, että kotiorja ei ole ammatti, eikä lapsi yritys.
 
rietas
"Lopeta jo se ainainen ruikuttaminen! Ei kai sulla koskaan mikään onnistu, kun sun asenne on tuollainen, kaivat kaikesta negatiiviset puolet ja keksit tekosytä (kyllä, TEKOsyitä) joka asiaan, että miksei ne onnistuisi! Ja ihan itse meistä muistakin valtaosa on joutunut ajokortin maksamaan ja auton ylläpidon, eläminen maksaa, ei kai se sullekaan täytenä yllätyksenä ole tullut! Maksamiseen auttaa, kun on työ josta saa palkkaa. Ja työtä saattaisit saada jos kävisit nyt vaan ensin sen koulus loppuun -etkä vinkuisi kuinka sekin on vaikeaa! RYHDISTÄYDY PERKELE!"
 
"guest"
"Säälittävä muija, etkö älyä, että sun ikäselle on enemmän kuin häpeällistä dokata joka viikonloppu ja mainostaa sitä facessa. Jokainen aivosolusi onkin varmaan jo lähellä koomaa!"

"Ketään ei kiinnosta mitä söit tänään tai mitä aiot syödä huomenna!" Jos toi syöminen on sun elämän keskus, niin kannattaa hakeutua vaikka ravitsemuspoliklinikalle datailemaan tietojaan!"

"Voiko olla tyhmempää asiaa jaettavaksi, kuin koiran kasvukäyrät ja ruokavalio-ketään ei kiinnosta!!!"

"Ai olit töissä, ja oli rankkaa? Niin se kuuluukin olla, se on TYÖPAIKKA, eikä mikään vitun viihdekeskus!"
 
"Lopeta jo se ainainen ruikuttaminen! Ei kai sulla koskaan mikään onnistu, kun sun asenne on tuollainen, kaivat kaikesta negatiiviset puolet ja keksit tekosytä (kyllä, TEKOsyitä) joka asiaan, että miksei ne onnistuisi! Ja ihan itse meistä muistakin valtaosa on joutunut ajokortin maksamaan ja auton ylläpidon, eläminen maksaa, ei kai se sullekaan täytenä yllätyksenä ole tullut! Maksamiseen auttaa, kun on työ josta saa palkkaa. Ja työtä saattaisit saada jos kävisit nyt vaan ensin sen koulus loppuun -etkä vinkuisi kuinka sekin on vaikeaa! RYHDISTÄYDY PERKELE!"

:D

Tämänkin saattaisin laittaa :D
 
Mä en ole mitenkään mikään lemmikkieläinystävällinen ihminen, joten mua vähän jo riepoo ne jumalattoman monet ha-ha-hauskat nurinkuriset kissakuvat. Kun jostain syystä mun kavereihin on päässyt muutama kissafanaatikko, jotka postaa jopa kymmeniä kissakuvia päivittäin. Sitten mä istun ja painan piilota, piilota, piilota... :D Joskus tulee mieleen, että kai aikuisella ihmisellä vois olla muutakin puuhaa kuin facebook :D
 
[QUOTE="vieras";28067099]Mä haluisin laittaa omaksi statukseksi "The first step to forgiveness is realising the other person is bat-shit crazy" mutta en kehtaa kun tiedän että kaikki tietää kehen viittaan. Eikä se ole sopivaa. Ja aika ilkeetä tilanteeseen nähden. Mutta hitto kun tekisi hyvää! :D[/QUOTE]

:LOL:
 
voi huoh
"ettekö te osaa mistään muusta päivittää facebookiin kuin lemmikeistänne tai lapsienne korvatulehduksista ja tekemisistä? eikö teillä oikeasti ole muuta elämää?"
 

Yhteistyössä