Kirjeystävä?

Hei kaikki kirjoitustaitoiset ihmiset!

Siis löytyykö teitä vielä? Pidätkö pitkistä kirjeistä ja kirjoitatko niitä itse? onko sinusta mukava vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä ja jakaa toisen kanssa paperilla elämän kohokodat mutta myös se arki? Haluatko vaihtaa ajatuksia hieman syvällisemmistäkin asioista kuin säästä tai millaista ruokaa teit tänään tai mitä ostit viimeksi vaatekaupasta (joskus tietysti niistäkin voi vaihtaa ajatuksia)? Onko sinusta mukava löytää postilaatikosta ihan oikea kirje jota voi vaikka nojatuoliin käpertyä lukemaan? Lupaatko kirjoittaa enemmän kuin yhden kirjeen?

Jos vastasit edes osaan kysymyksistä kyllä niin täällä kirjettäsi odottaa neljänkympin kriisin kynnyksellä painiskeleva työssäkäyvä äiti-ihminen jolla on kolme koulu-ikäistä lasta ja aviomies. Perheeseeni kuuluu lisäksi kissa ja tulossa on joukko fisuja. Mitään trendikkäitä ja hienoja harrastuksia minulla ei ole ja olen varsinainen kotihiiri. Asumme maalla.

Sillä ei ole väliä minkä ikäinen olet, millainen on perhetilanteesi ja mistä asioista pidät. Pääasia on kyky kirjoittaa ja vaihtaa ajtuksia kirjeitse. Sähköpsoti on minusta hieman persoonaton ja meseily suuri musta-aukko eikä innostakaan... Minulla ei ole väliä ovatko kirjeesi sitten kirjoitettuja käsin tai printattuja versioita kunhan tulevat postin kautta.

Laita y-viestiä tulemaan niin vaihdetaan etanapostiosoitteita ja katsotaan miten homma etenee.
 

Yhteistyössä