soffu
hei! Olen 19:sta vuotias nuori nainen ja haen kirjeystäviä kaiken ikäisistä ja kaiken näköisistä ihmisistä.Erityisesti olisi hienoa jos ikäiseni äidit ja hiukan vanhemmatkin kirjoittelisivat minulle ja piristäisivät päivääni kirjeellä. Itselläni ei ole lapsia mutta en kiellä etteikö lapsikin olisi käynyt jo mielessä.
Olen pirtsakka ja kirjoitan pitkiä kirjeitä,enkä jätä kirjoittelua yhteen kirjeeseen. olisi ihanaa saada ystäviä. minulla kun ei niitä ainakaan ole liikaa.
Rakastan musiikkia,elokuvia, löhöilyä, eläimiä ja tietenkin lapsia. olen naimisissa ja siksi haluankin saada kirjekavereita joilla on lapsia jotta voisin kysellä ja vaihdella ajatuksia.
Jos kolahti tippaakaan niin mailaa minulle ensin, annan sitten sinulle postiosoitteeni.
Toivottavasti vastaajia löytyy edes muutama.
osoite on: UFS85@jippii.fi
Olen pirtsakka ja kirjoitan pitkiä kirjeitä,enkä jätä kirjoittelua yhteen kirjeeseen. olisi ihanaa saada ystäviä. minulla kun ei niitä ainakaan ole liikaa.
Rakastan musiikkia,elokuvia, löhöilyä, eläimiä ja tietenkin lapsia. olen naimisissa ja siksi haluankin saada kirjekavereita joilla on lapsia jotta voisin kysellä ja vaihdella ajatuksia.
Jos kolahti tippaakaan niin mailaa minulle ensin, annan sitten sinulle postiosoitteeni.
Toivottavasti vastaajia löytyy edes muutama.
osoite on: UFS85@jippii.fi