kirjat ostetaanko vielä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaa4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aaaa4

Jäsen
26.03.2008
113
0
16
Kirjoista kyselen ,ostaako kukaan enään kirjoja. mulla isot pinot kerranluettuja kirjoja , saduista-- raamattuun ja kaikkea siltä väliltä. Ja entä valitutpalojen niitä kirjavaliot kirjoja ,kuka niitä lukee ???? ,kun vielä kirjakerhostakin voi tilata mutta kirppiksellä ei ne mene 1e/kpl hintaan edes.

lastenkirjat kulkevat kirppiksellä. kirjavaliot voit viedä suoraan kierrätyskeskukseen; niitä ei kukaan osta. antikvariaatteihin kirjoja voit tarjota könttänä. maksavat vähän, mutta saat kirjat nurkistasi pois.

Myy huutiksessa, siellä sain oman kirjastoni pienemmäksi ja meni ihan hyvin kaupaksi.
Oli kanssa kirjoja laidasta laitaan. Tosin ei ollut sitä raamattua, mutta muita kylläkin.
Eli kantsii kokeilla.

muuten katsooko kukaan karamazovin veljeksiä tv-stä ? mulla löyty semmoinen kirjakin ,vuod,-27. , niin se huutis vois olla mut en osaa käyttää, ja toinen tyhmä ongelma etten saa luetteloitua alekkain ,ois helponpi lukea. ja kirppis kaukana ,pitänee sit myöh. etsiä apuja tähän myynti juttuun ,kun lukijoitakin löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaa4:
muuten katsooko kukaan karamazovin veljeksiä tv-stä ? mulla löyty semmoinen kirjakin ,vuod,-27. , niin se huutis vois olla mut en osaa käyttää, ja toinen tyhmä ongelma etten saa luetteloitua alekkain ,ois helponpi lukea. ja kirppis kaukana ,pitänee sit myöh. etsiä apuja tähän myynti juttuun ,kun lukijoitakin löytyy.

Kannattaa myös opetella kirjoittamaan, jos meinaat Huutikseen ilmoituksen jossain vaiheessa kyhätä.:)

huutis on ihan helppo käyttää. kokeile ihmeessä, kun sinulla on takuulla sellaisia kirjoja, joita ihmiset ostaisivat. joskus aina ihmetttelen, että kuka nyt tällaistakin tavaraa ostaa ja niin se sitten vaan joskus on mennyt :whistle:

Yhteistyössä