Kirjastoon menossa, suositelkaapa hyviä kirjoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Aina kun sinne menee niin mielestä on pois pyyhkiytyneet kaikki mitä pitäs lainata, vaikka kuuleekin hyviä suosituksia.

Pidän rikoskirjoista, esimerkiksi Mankellin ja Seppo Jokisen kirjat, sen tyyppisistä. Ja tositapahtumiin perustuvista myös. Sekä sellaisista tragedioista ja draamoista, en niinkään romanttisista. ja sellaisista joissa on elämän kriisesitä. Esimerkiksi huumeista, muista päihdeongelmista tai sairauksista kertovista jotka eivät kumminkaan ole mitään tietokirjoja. Sen jonkun Tiinan tarinan ja Nancyn olen lukenut ja niistä tykkäsin.

Tiinan tarinasta on tullut jatko-osa "Elossa jälleen". Minua hieman ärsytti se, mutta oli mielenkiintoista kuulla, miten Tiinalle sitten lopulta kävi.

Elbie Lötter kertoo insestin uhriksi joutuneen Annan tarinan. Vaiennettu Anna on kirjan nimi.

Tapa minut, äiti! on Marianne Käckon kirjoittama kirja tyttärensä syömishäiriöstä ja siitä selviämisestä.

Dekkareista voisin suositella Karin Slaughterin kirjoja. Niitä on kahta kirjasarjaa joten jos haluat lukea järjestyksessä niin googlaa se. Uudemmat kirjat ( 2 osaa uutta sarjaa ilmestynyt suomeksi) ovat huippuja! Mari Jungstedtin, Karin Fossumin ja Tess Gerritsenin dekkarit on myös hyviä.

Tiinan tarinasta on tullut jatko-osa "Elossa jälleen". Minua hieman ärsytti se, mutta oli mielenkiintoista kuulla, miten Tiinalle sitten lopulta kävi.

Elbie Lötter kertoo insestin uhriksi joutuneen Annan tarinan. Vaiennettu Anna on kirjan nimi.

Tapa minut, äiti! on Marianne Käckon kirjoittama kirja tyttärensä syömishäiriöstä ja siitä selviämisestä.

Dekkareista voisin suositella Karin Slaughterin kirjoja. Niitä on kahta kirjasarjaa joten jos haluat lukea järjestyksessä niin googlaa se. Uudemmat kirjat ( 2 osaa uutta sarjaa ilmestynyt suomeksi) ovat huippuja! Mari Jungstedtin, Karin Fossumin ja Tess Gerritsenin dekkarit on myös hyviä.

Lisään tähän vielä Helen Walshin Englantilainen tragedia. Mielettömän hyvä!

Ootko lukenu yhtään reijo mäkeä? Jos siedät äijähuumoria niin ovat tosi hyviä ja koukuttavia. Nyt mulla se uusin kolmijalkainen mies kohta luettuna ja taattua Mäkeä kyllä on ja todella hyvä juoni tälläkin kertaa....Oletko yhtään Leena Lehtolaisen tai Outi Pakkasen kirjoja lukenut? Nekin ovat tosi hyviä...

Olen lukenut Lehtolaista ja Outi Pakkasta ja nekin kyllä ovat hyviä :) Reijo Mäen kirjoja en muistaakseni..

Kiitos vinkeistä, kirjoittelen niitä tässä lapulle ylös :) Löytyisipä tuo jatko-osa siihen Tiina-kirjaan..

Niin joo ja tuon Tapa minut äiti! olen myös lukenut ja hyvä oli. Ja jotain sellaisia surullisiakin, missä joltain on lapsi kuollut.. olikohan Eino-niminen lapsi joka kuoli syöpään tjsp. :(

Yhteistyössä