V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Whaaat:Mitä 2v tekee kirjastokortilla???
Lainaa omat kirjansa. Meillä ollaan kirjaston suurkuluttajia ja korttien lainarajat paukkuvat tuosta vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Whaaat:Mitä 2v tekee kirjastokortilla???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Whaaat:Mitä 2v tekee kirjastokortilla???
lainaa kirjojaja lukee niitä minun kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Whaaat:Mitä 2v tekee kirjastokortilla???
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja Honeoyne:5v on ikäraja.
Turussa samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Emelie:Mutta eikös ole helpompaa, että äidin kortilla lainataan noin pienen lapsen kirjat? Kun ei se kaksivuotias kuitenkaan itse (toivottavasti) marssi kirjastoon lainaamaan yhtään mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu,kiitoksia vaan kaikille ja näkemiin. menen ihmelapseni kanssa LUKEMAAN kirjoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu,kiitoksia vaan kaikille ja näkemiin. menen ihmelapseni kanssa LUKEMAAN kirjoja![]()
Osaako jo kirjoittaa? Meinaan, se vois sit sullekin opettaa käyttämään isoja alkukirjaimia kun aloitat lauseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu,kiitoksia vaan kaikille ja näkemiin. menen ihmelapseni kanssa LUKEMAAN kirjoja![]()
Osaako jo kirjoittaa? Meinaan, se vois sit sullekin opettaa käyttämään isoja alkukirjaimia kun aloitat lauseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu,kiitoksia vaan kaikille ja näkemiin. menen ihmelapseni kanssa LUKEMAAN kirjoja![]()
Ja sinulle voisi joku kenties opettaa hieman käytöstapoja... vai onkohan jo liian myöhäistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Emelie:Mutta eikös ole helpompaa, että äidin kortilla lainataan noin pienen lapsen kirjat? Kun ei se kaksivuotias kuitenkaan itse (toivottavasti) marssi kirjastoon lainaamaan yhtään mitään?