Kirjastokortti 2-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Whaaat:
Mitä 2v tekee kirjastokortilla???

lainaa kirjoja :) ja lukee niitä minun kanssa

Et omalla kortilla voi lainata kirjoja? Vai jätitkö kirjat palauttamatta ja sait isot laskut ja nyt haluat kortin lapselle, jotta voit lainailla omatkin kirjat hänen kortillaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Emelie:
Mutta eikös ole helpompaa, että äidin kortilla lainataan noin pienen lapsen kirjat? Kun ei se kaksivuotias kuitenkaan itse (toivottavasti) marssi kirjastoon lainaamaan yhtään mitään?

Haittaako sua kauheasti jos joku lainaa lapselleen kirjoja tämän omalla kortilla? Samahan se on kenen korttia siellä kirjastossa vinkutetaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
juu,kiitoksia vaan kaikille ja näkemiin. menen ihmelapseni kanssa LUKEMAAN kirjoja ;)

Osaako jo kirjoittaa? Meinaan, se vois sit sullekin opettaa käyttämään isoja alkukirjaimia kun aloitat lauseen. :D

Juuri sinun tyyppisten takia en pidä tästä palstasta.... Mukavaa varmaan olla noin nokkela :)

juu,kiitoksia vaan kaikille ja näkemiin. menen ihmelapseni kanssa LUKEMAAN kirjoja ;)

Osaako jo kirjoittaa? Meinaan, se vois sit sullekin opettaa käyttämään isoja alkukirjaimia kun aloitat lauseen. :D

Ja sinulle voisi joku kenties opettaa hieman käytöstapoja... vai onkohan jo liian myöhäistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja sinulle voisi joku kenties opettaa hieman käytöstapoja... vai onkohan jo liian myöhäistä?

Joo, on jo liian myöhäistä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Emelie:
Mutta eikös ole helpompaa, että äidin kortilla lainataan noin pienen lapsen kirjat? Kun ei se kaksivuotias kuitenkaan itse (toivottavasti) marssi kirjastoon lainaamaan yhtään mitään?

Jos lapsi käy kirjastossa välillä äidin, välillä isän ja välillä vaikka kummin kanssa niin oma kortti on kätevä, kun sillä voi sitten tarvittaessa uusia myös entisiä lainoja.

Yhteistyössä