Kirjapinoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse oon tykännyt kovasti lukea Torey Haydenin kirjoja... niistä kaikki paitsi kaksi (Sähkökissä ja Auringonkukka metsä) on tositapahtumiin perutstuvia muistaakseni. Kertoo kirjoittajan omasta elämästä erityisopettajana.
Luin myös vähän aikaa sitten kirjan Oma taivas josta tykkäsin kovasti.

Aavikon kukka. Siitä on tehty elokuvakin. Kertoo Somalista kotoisin olevasta Waris Diriestä joka köyhistä oloista ponnistaa huippumalliksi. Sisältää sitten kamalan kuvauksen tytölle tehtävästä ympärileikkauksesta. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Virpi Hämeen-Anttila: Muistan sinut, Amanda
Ilkka Remeksen dekkarit
Miikka Nousiainen: Vadelmavenepakolainen

Mulla on lainassa Nousiaisen Maaninkavaara. Oikein harmittaa, kun teksti on ihan vetävää (tosin vähän liian kimuranttia mun makuuni), mutta alun aiheet on jotain kestävyysjuoksua. Eijjaksa. Vaikka tiedänhän minä, että toi on vain viitekehs, mutta siltl. Ristoulmanen, Paavonurmi, blaablaa. Jää kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Virpi Hämeen-Anttila: Muistan sinut, Amanda
Ilkka Remeksen dekkarit
Miikka Nousiainen: Vadelmavenepakolainen

Mulla on lainassa Nousiaisen Maaninkavaara. Oikein harmittaa, kun teksti on ihan vetävää (tosin vähän liian kimuranttia mun makuuni), mutta alun aiheet on jotain kestävyysjuoksua. Eijjaksa. Vaikka tiedänhän minä, että toi on vain viitekehs, mutta siltl. Ristoulmanen, Paavonurmi, blaablaa. Jää kesken.

Jos tykkäät kirjoitustyylistä, niin luepa tuo Vadelmavenepakolainen. Se on hauska !

Kesäksi Maeve Binchyn tuotanto - ihanaa ja kevyttä irkkutunnelmaa.
Raju on Lionel Shriverin "Poikani Kevin", mutta tosi paljon antaa ajattelemisen aihetta.
Hauska on Rosa Meriläisen ja Simo Frangenin "Nollasta ykkökseksi", jossa sekä isä että äiti kirjoittavat päiväkirjaa lapsensa ensimmäisen vuoden ajan.
Eve Hietamies "Yösyöttö" on kanssa mukava luettava.