Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:olet ilmeisesti asianomistajana ?
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:olet ilmeisesti asianomistajana ?
Alkuperäinen kirjoittaja jensku taas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:olet ilmeisesti asianomistajana ?
Ja eikö poliisi antanut sulle mitään ohjeita miten toimia ????
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:olet ilmeisesti asianomistajana ?
joo oon. ja sitten pitäs miettiä paljonko pyydän korvauksia
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ja vielä, tämä toinen osapuoli ei varmaan koskaan tule maksamaan korvauksia, siis enkö saa niitä mistään jos haen?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ja vielä, tämä toinen osapuoli ei varmaan koskaan tule maksamaan korvauksia, siis enkö saa niitä mistään jos haen?
valtionkonttorista saat jos toinen todetaan varattomaksi oikeudenkäynnissä
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jonkun on pakko tietää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jonkun on pakko tietää :kieh:
Onko pahoinpitelyasiasta kyse?
Itse ilmoitin muistaakseni asianajajan kautta ja sieltä oikeudesta saa semmoisen lapun joka palautetaan sitten silloin samalla. Siinä oli ainakin päiväkorvaus,kulukorvaus.
Ja sain itse valtionkonttorilta sitten oikeuden määräämän korvaussumman mitä tekijä oisi pitänyt maksaa. Aineellista esim huonekalun rikki menemisestä eivät maksaneet ainoastaan ihmiseen kohdistuvasta. En tie sit jos puhut nyt siitä kissajutusta et miten se korvaus sitten menee.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jonkun on pakko tietää :kieh:
Onko pahoinpitelyasiasta kyse?
Itse ilmoitin muistaakseni asianajajan kautta ja sieltä oikeudesta saa semmoisen lapun joka palautetaan sitten silloin samalla. Siinä oli ainakin päiväkorvaus,kulukorvaus.
Ja sain itse valtionkonttorilta sitten oikeuden määräämän korvaussumman mitä tekijä oisi pitänyt maksaa. Aineellista esim huonekalun rikki menemisestä eivät maksaneet ainoastaan ihmiseen kohdistuvasta. En tie sit jos puhut nyt siitä kissajutusta et miten se korvaus sitten menee.
siitä kissajutusta on kyse
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Onko se menossa oikeuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Onko se menossa oikeuteen?
on. ja kuulemma tuollaisena kirjallisena tulee tuomio
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:on mulla asianajaja, mutta eipä oo tullu mieleenkään puhua sen kaa tästä :/ oon vaan ajatellu että se päätös tehdään siellä kuulustelujen perusteella niinku poliisit sano
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:on mulla asianajaja, mutta eipä oo tullu mieleenkään puhua sen kaa tästä :/ oon vaan ajatellu että se päätös tehdään siellä kuulustelujen perusteella niinku poliisit sano
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:on mulla asianajaja, mutta eipä oo tullu mieleenkään puhua sen kaa tästä :/ oon vaan ajatellu että se päätös tehdään siellä kuulustelujen perusteella niinku poliisit sano
No jos et sille halua puhua ni soita poliisille huomenna ja kysy miten se korvauspyyntö suoritetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:on mulla asianajaja, mutta eipä oo tullu mieleenkään puhua sen kaa tästä :/ oon vaan ajatellu että se päätös tehdään siellä kuulustelujen perusteella niinku poliisit sano
No jos et sille halua puhua ni soita poliisille huomenna ja kysy miten se korvauspyyntö suoritetaan.
en haluais sotkea sitä tähän ku se hoitelee huoltajuus ja elariasioita