kirjailija anna-leena härkönen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään. Mun mielestä sellaisin helposti luettavia, nopealukuisia vaikka käsitteleekin rankkoja aiheita. Ei mitään kaunoproosaa vaan tiukkaa tekstiä, lyhyitä lauseita ja kappaleita. Olen lukenut Häräntappoaseen, Heikosti postiivisen (kertoo lapsettomuudesta ja lapsen saamisesta) ja sen, jossa kertoi siskonsa itsemurhasta (en muista kirjan nimeä...). Kirja Ei kiitos, on mulla seuraavana vuorossa, kertoo seksihalujen menettämisestä. Hänen kirjansa pohjautuvat pitkälti omiin kokemuksiinsa.

Hyvää kesälukemista :)

Paras oli minusta ehkä se Heikosti posiiivinen tai sitten se siskon itsemurhasta kertova. Oon tykännyt myös niistä missä on lyhyitä kolumneja kerätty kirjaksi. Tosi hauskoja ja hyvää matkalukemista esim.

Kolumnikokoelmat on parhaita, kevyempää tekstiä kuin romaanit jotka on välillä aika ahdistaviakin aiheiltaan. Ja kuten joku jo mainitsikin, aika pitkälle pohjautuu kirjailijan omaan elämään, esim. just se Heikosti positiivinen ja Sotilaan tarina.

Loppuun käsitelty on se siskon itsarista kertova. Ei kiitos kertoo miehen haluttomuudesta, Heikosti positiivinen lapsettomuudesta ja Onnen varjot -käsikirjoituksen luomistyöstä. Hyviä kirjoja ovat, suosittelen.
Ja on Härkösellä siis muitakin, mutta nuo sekä Häräntappoaseen olen lukenut.

Ai niin Sotilaan tarina oli ihan paras! Luin sen joskus teininä ja se oli siihen aikaan niin hyvä. Ei kyllä varmaan enää kolahtais samalla tavalla, vaikka onkin hyvin kirjoitettu. Samoin kuin Häräntappoase pitää lukea myös nuorena.

Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Oon lukenut montakin hänen kirjaa, en vaan muista nimiä nyt muutakuin sen kuuluisan häräntappoaseen. Tykkään ihan hirmusti, suosittelen =)

mistä häräntappoase kertoo?

kaupunkilaispojasta joka "joutuu" maalle sukulaisiin töihin ja rakastuu maalaistyttöön :) Todella letkeä ja hauska kirja.

Kyllä ne kannattaa lukea. Hänellä on paljon sanomista joskaan ei aina ehkä löydä täysin oikeita sanoja kertomaan asioita.

Minäkin suosittelen Heikosti positiivinen ja Loppuunkäsitelty koska ovat aidosti omaelämäkerrallisia ja käsittelevät rohkeasti vaikeita ja koskettavia, useimmille piilossa pidettäviä asioita. Ei kiitos oli aivan hulvattoman hauska ja oivaltava mitä ei kesken halunnut jättää.

Yhteistyössä