Kireämmät paikat

Oletteko käyttäneet sellaisia geishakuulia? Onko niistä oikeasti hyötyä ja mistä kannattas hankkia? Olen saanut jo kolme lasta ja paikat kaipaisi vähän kiristystä. Mies ei onneksi ole valittanut vielä, mutta eipä taida vaan kehdata sanoa.

minä ostin sellaiset netin kautta ja sain ne just tänään :D

Toista lastani odotan ja ihan lantionpohjan lihasten kunnossa pidosta ajattelin ne hankkia.

Sen verran netistä katselin ja vertailin hintoja, että kaikista halvimmaksi kuulat tuli erotiikkaliikkeen kautta tilattuna!
Vielä kun teimme kavereiden kanssa kimppatilauksen niin ei kyllä maksaneet paljon.

Elloksella vastaavat olisi ollut 10? kalliimmat!

kuulilla voi aina, millon vaan jumpaa eikä vaikuta onko just synnyttönyt vaiko ei! :wave:
Nyt kaikki kuulia hommaamaan ;)

Mä olen saanut ohjeen, ettei kannata heti ostaa mitään metallisia palloja vaan kumiset/muoviset, jotka on kevyemmät.
Sitten kun on reenannut kevyillä, voisi siirtyä metallisiin painavampiin.
Ja alussa voi tipahtaa pois paikoiltaan, eikä kannata pelästyä.
Ennenkuin tottuu ja oppii tekniikan, sitten alkaa sujumaan.

Ja vertailkaa hintoja!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2004 klo 22:54 SmileX kirjoitti:
Mä olen saanut ohjeen, ettei kannata heti ostaa mitään metallisia palloja vaan kumiset/muoviset, jotka on kevyemmät.
Sitten kun on reenannut kevyillä, voisi siirtyä metallisiin painavampiin.
Ja alussa voi tipahtaa pois paikoiltaan, eikä kannata pelästyä.
Ennenkuin tottuu ja oppii tekniikan, sitten alkaa sujumaan.
saahan sitä jumppaa kuulien perässä juostessakin ;) taitaa vaan kohdistua vääriin lihaksiin...
omasta kokemuksesta voin sanoo, et jumppa kannattaa alottaa ruhallisesti. varsinkin jos on lihakset huonossa kunnossa, käy ihan työstä :)

kaikkee mukavaa löytyy myös osotteesta http://www.elamansuola.fi/

Eikä niitä kuulia edes välttämättä tarvii!! Lihaksia voi aluksi treenata ihan pelkästään supistelemalla lantionpohjan lihaksia, eikä sillä ole merkitystä, onko synnyttänyt juuri, vuosia sitten vai ei vielä ollenkaan!! Lantionpohjan lihasten jumppa on TOSI tärkeetä kaikille naisille, ei missään nimessä vain seksin vuoksi (mikä ei kyllä ole yhtään huono syy sekään) vaan siksi, että kun ihmisten elinikä kasvaa koko ajan, on tärkeää treenata lantionpohja kuntoon, jotta virtsanpidätyskyky pysyy hamaan hautaan saakka eikä tarvii olla viimeistä 20 elinvuottaan vaipoissa!! Sen lisäksi esim. kohdun laskeumat ja ulosluiskahdukset ym. vähenee huomattavasti, jos kaikki treenaisi lihaksensa kuntoon!! Ja kuten sanoin, seksuaalinen vaikutuskin sillä on!

Googlettakaa lantionpohjan lihakset jumppa hakusanoilla esim. ja johan löytyy ohjeita alkuun pääsemiseksi! Kuulat voi sitten hommata myöhemminkin, jos haluaa!!

Maija Maitoparta
Mä tilasin kans tuolta Elämänsuolasta kuulat. Mutta niiden huonopuoli oli se, että niistä irtoaa nikkeliä joka taas aiheuttaa mulle kutinaa :/ Joten nyt ajattelin tilata juuri nuo kumipäällysteiset smartsballsit. Jospa se sit alkais luistaa... :D

tin-tin
Tietysti molemmat kuulat sisään, ja liukastettuna. Homma hoituu sen jälkeen vaikka askareita kotona tehdessä. On tullu pidettyä myöskin ulkona esim. vaunuja työntäessä. ;)

Yhteistyössä