R
Rh-neg
Vieras
Minulla on kaksi hätäsektiota takana. Ensimmäinen sektiokokemus oli kauhea, mikä kuitenkin unohtui. Toista poikaani yritin alakautta 3 päivää, mutta päädyttiin hätäsektioon. Tämä kokemus oli vielä kauheampi (puudute ei toiminut, oksensin ja oli kuvottava olo koko ajan ja tunsin mitä tehtiin). Pitkän pyytämisen jälkeen lääkäri antoi kesken sektion kipulääkettä suoneen, ja oloni helpottui huomattavasti hetkeksi. Sittenpä puudute vaikuttikin heräämössä seuraavan 5 tuntia niin etten päässyt 6 tuntiin poikaani näkemään.
No, seuraavana päivänä tultiin minun luokse anelemaan anteeksi antoa, koska minua ei oltu otettu tosissaan eikä kuunneltu. Lääkäri sanoi, ettei tämän takia kannata kolmatta lasta olla suunnittelematta, että seur. kerralla minulle laitetaan kipupumppu sektiossa. Ja niinhän sitä nyt ollaan rv 34 ja kohta on h-hetki eli sektio edessä. Eli kysynkin pienen johdannon jälkeen kenellä on tietoa, mikä se kipupumppu on ja milloin ja miten sitä käytetään? Itse en tiedä siitä siis vielä yhtään mitään ja äkkilähtö voi tulla nytkin. Eli kertokaapa kipupumpusta, jos tietoa, please!
:/ "jännittynyt äiti"
No, seuraavana päivänä tultiin minun luokse anelemaan anteeksi antoa, koska minua ei oltu otettu tosissaan eikä kuunneltu. Lääkäri sanoi, ettei tämän takia kannata kolmatta lasta olla suunnittelematta, että seur. kerralla minulle laitetaan kipupumppu sektiossa. Ja niinhän sitä nyt ollaan rv 34 ja kohta on h-hetki eli sektio edessä. Eli kysynkin pienen johdannon jälkeen kenellä on tietoa, mikä se kipupumppu on ja milloin ja miten sitä käytetään? Itse en tiedä siitä siis vielä yhtään mitään ja äkkilähtö voi tulla nytkin. Eli kertokaapa kipupumpusta, jos tietoa, please!
:/ "jännittynyt äiti"