Kipua ja tuskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unski

Vieras
Hei taas.

Sairastin n. 2 viikkoa sitten sikainfluenssan, ja varsinaista jälkitautia ei ollut, vain satunnaista kurkkukipua + kuumeen nousua ja laskua + tulehdusarvot korkealla,jollain sain tamiflun lisäksi toisen antibioottikuurin,minkä nimeä en muista. Olin viime viikon keskiviikkona jo mielestäni täysin terve, lenkitin koiria 50m ja palasin sisälle kun pisti keuhkoista. Seuraavana aamuna kurkku turvoksissa, kamala päänsärky ja keuhkoista pisti kun hengitti. Oireet menivät kuitenkin buranalla ohi.

Sunnuntai aamuna herättyäni sattui palleaan ja koko ylävatsaan, aivan kuin joku olisi ajanut autolla päälle. Kipu lähti itsestään noin puolessa tunnissa, mutta kävin kuitenkin lääkärissä, ja todettiin että kurkku kunnossa, ja keuhkot ja hengitys täysin ok.

Nyt kurkku on aina aamuisin, ja heti buranan vaikutuksen loppuessa turvoksissa ja nieleminen sattuu, ja yskä ei tunnu millään lähtevän. Lisäksi on tullut iltaiset alaselän säryt ja vatsakivut, jotka kummatkin menevät ohi kun pääsen makuulleen. Olen syönyt jo kaksi viikkoa n.3000mg buranaa päivässä (lääkärin mukaan okei jos vatsa kestää), joten onko vatsani nyt tullut sietokykynsä rajoille? Otan myös cocillana yskänlääkettä 3ml n.5h välein.

Mistä tämä voisi johtua?

Jos et yleensä käytä paljon särkylääkkeitä niin onhan toi aika kova määrä varmaan.
Luulen, että noi on kaikki jälkioireita. Ja toki varmaan selkä tulee kipeeksi, jos et ole päässyt paljoa liikkumaan. Mulla on aina talvisin joka aamu kurkku kipeä ja turvoksissa. Se johtuu kuivasta ilmasta.
Jaksamista :hug:

Yhteistyössä