huolestunut
Minulla on noin kuukauden ajan tuntunut ajoittain kipua tietyssa kohdassa vasenta rintaa (rinnan ylapaassa keskella, siita mista rinta alkaa, noin kainalon leveydella). Kipu on ajoittaista, ei jatkuvaa ja tulee silloin talloin. Kipukohta ei ole tunnustellessa arka enka tunne mitaan patteja. Kainalokin altakin on ollut vahan kipea (arka tyyliin ennen kuukautisia, tosin yleensa ei ole kainalot/rinnat kipeat). Rinta saattaa vahan jomottaa... tosin tulee sita aika paljon tunnusteltua.
Mistahan tama mahtaa johtua? onko syyta huoleen? voisiko kyseessa olla jokin lihasperainen kipu tms? sita on jatkunut nyt ehka kuukauden. Jollakin kokemuksia? Mista johtui?
pitaisiko menna laakarille (taalla missa olen kans.val. terveyskeskus) vai etsia gynegologi?
Mistahan tama mahtaa johtua? onko syyta huoleen? voisiko kyseessa olla jokin lihasperainen kipu tms? sita on jatkunut nyt ehka kuukauden. Jollakin kokemuksia? Mista johtui?
pitaisiko menna laakarille (taalla missa olen kans.val. terveyskeskus) vai etsia gynegologi?