kipu rinnassa-ultraäänitutkimus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmulainen

Vieras
Oletteko koskaan kuvauttaneet rintojanne?
Mulle nimittäin kävi näin:
Kärsin n. kuukauden verran vasemmanpuoleisesta rintakivusta,siis ei mistään sydänperäisestä vaan ihan rehellisesti tissiä särki.luulin sen johtuvan venähtäneestä rintalihaksesta kun kipu tuntui eri puolilla rintakehääkin ja säteili kainalon taaksekkin.Tämä alkoi mietityttämään ja halusin tutkituttaa rintani,itsehhän en niistä kyhmyä tai muuta löytänyt.Menin lääkäriin ja tämä löysi heti 2 pattia.Passitus ultraääneen ja mahdollisesti ohutneulabiopsiaan.Voitte vain kuvitella pelkoani sillä hetkellä!JA enhän minä voinut odottaa seuraavaan päivään tuota ultraa vaan varasin ajan toiselle lääkäriasemalle,josta sain ajan samalle illalle.OLin täysin shokissa mennessäni tutkimukseen,mielessä pyöri ties mitä.
Onneksi tällä kertaa pääsin säikähdyksellä,ei mitään löydöksiä ilmaantunut ultrassa eikä näytettäkään tarvinnut ottaa,kun ei ollut kohdetta mistä ottaa.. =) .OLin niiin helpottunut!kyseessä siis ilmeisesti kaksi pientä rasvapattia tai vaihtoehtoisesti mastopatiaa.
IHanaa! Mutta tästä lähtien aion kyllä kuvauttaa rintani säännöllisesti,vaikka 5 v. välein.Yksityisellä kuvauksen hinnaksi jäin 80e kelakorvauksen jälkeen.

samaa on minullakin, patteja en löydä. kipu menee kainaloon, vasemmalla. olen vasen kätinen ja olen aatellut johtuvan siitä, että teen enimmät työt vasemmalla...pitääpä tutkituttaa...

Yhteistyössä