Kipu oikeassa nivusessa, säteilee jalkaan - lähtee jalka alta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
Mikä ihme tää voi olla!?
Oli muutama päivä sitten myös mut ei lähellekkään näin pahana.
Kipu oikealla munasarjassa+nivusessa. Säteilee etureiteen niin pahasti etten voi oikein liikkua :( Pitäskö tässä tk:hon soitella vai mitä voi tehä? Olen raskaana viikolla 10+4

No älä ihmeessä ota yhteyttä tk:hon.. sieltähän ne voisi vaikka antaa ajan lääkäriin ja asia voisi selvitä. Kannattaa vaan kysellä täältä. *pudistaa päätä*

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Mikä ihme tää voi olla!?
Oli muutama päivä sitten myös mut ei lähellekkään näin pahana.
Kipu oikealla munasarjassa+nivusessa. Säteilee etureiteen niin pahasti etten voi oikein liikkua :( Pitäskö tässä tk:hon soitella vai mitä voi tehä? Olen raskaana viikolla 10+4

voipi ollakohdun ukopuolinen raskaus. joten älä soita tai mee tk.seen. sinnittele kotona ja kysele palstamammoilta neuvoa.

Oon käyny ultrassa ja ihan kohdunsisäinen on ja aattelin josko jollain ois ollu samanlaisia oireita. Oon yrittänyt soittaa tk:hon mut linjat tukossa. Sorppa et kysyin.

Lisään et kävin tk:ssa ja reissu aivan turha kuten arvelinkin. Eivät osanneet mitään sanoa. Ei taida ihan raskauteen liittyä tää...
Esim rykiessä tuntuu munasarjassa oudolle, istuessa tunnen kuin olisi ylimääräistä siinä kohti. Ei kuitenkaan kuulema esim tyrä.
Ja aloituksellani oli tarkoitus kysellä jos löytys kohtalotovereita tai jotain nikisiä mil helpottaa oloaan. Jos tosissaan epäilisin vakavaa niin tuskin täällä kyselisin mut eipä tartte enää kysellä mitään kun tää palsta menny sisäänpäin lämpeäväksi eikä täältä saa enää vastauksia kuin tietyt nikit :(

Yhteistyössä