Kipu akillesjänteessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipu

Vieras
mikä hitto mulla vois olla, kipu akillesjänteessä jatkunut jo useita kuukausia. Välillä äityy niin kipeäksi, että jalkaa ei kärsi liikuttaa yhtään. Kävin lääkärissä ja siellä sellanen erittäin huonosti suomea puhuva lääkäri (venäläinen aksentista päätellen) kehoitti syömään Naprometinia kuurina, eli 250 mg aamuin illoin 10 vrk:n ajan. Söin kuurin, ei mitään muutosta. Ja mulla on vain toisen jalan akillesjänne kipeä, toinen on ihan ok. Välillä kipu alkaa heti herätessä, eli lepokaan ei auta :/ Päällepäin ei näy mitään, mutta annas olla jos painelet siitä jänteen kohdalta, ai saakeli että sattuu :| Lääkäriin pitäis tietysti mennä, mutta kun viime aikoina on kohdalle sattunut aina joku sellainen, joka ei kunnolla puhu suomea ja niinollen ymmärretyksi tuleminen on molemmin puolin tosi vaikeaa, ellei jopa mahdotonta...

Mulla vaivaa useinki. Ja se on pitkäkestonen riesa jos pääsee tulehtuun. Yleensä se onki niin että yön aikana ko jalka on levossa, se jumittuu taas pahemmin ja kävelemään lähtö on yhtä tuskaa... Mie olen käyny otattamassa hierontaa siihen ja välttäny kipua aiheuttavaa liikettä. Sinne pittää saaha veri kiertämään kunnolla.

Yhteistyössä