Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jep jep :wave:
Mua ihan pelottaa mitä asiaa sulla on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Moloon moloon, molokkiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:siis ne ei lähtenyt puhtaaksi, kunnon liotuksesta huolimatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ite sanoit että niiden ei enään tarvii liota :'(
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Noooooohh...voipi olla, ja siis mulla oli vaan yks likoomassa, ja kerrallaan ne pesin, ja siihe jäi sitä hometta vielä, lisäks että se oli ihan harmaana siitä kaikesta pesuainemäärästä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut nymmä saan uudet:heart:
Mulla oli sitä ainetta sellain..sanotaan nyt että reilu ranneliikeellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ulos:Ettekö te voi mennä naimaan sinne yv-viestin puolelle... tai soittakaa toisillenne. Miksi provosoida ja pitää täällä omaa pinoa?
Ja joo, vastatkaa vaan, että ei tarvi lukea mutta kun TARVII JA ÄRSYTTÄÄ tällaiset "vihjailevat salaseura ämmät" !!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja wgy:Ja vieläkö teidän pitää jatkaa tätä kaksinpuhelua yleisellä palstalla...?
Miksi? Ettekö osaa yv-viesteillä kommunioida?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Olikin niin helvetin salainen asia että oikein pahaa tekeeEn uskonut et joku olis kiinnostunut mun homeisista päällisistä noin kovasti
![]()
No ei, pitäis päättää ottaako kauniit mutta ehkä pinnaltaan sellaset jokka kerää kaiken paskan vai tylsät mutta käytännölliset
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja wgy:Ja vieläkö teidän pitää jatkaa tätä kaksinpuhelua yleisellä palstalla...?
Ei oo mun ketju, mut nyt on pakko puuttua..
Taidat olla kade kun itelläs ei oo kavereita täällä?![]()
Mitä näiden keskustelu muuten sun persettäs kutittais. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja wgy:Ja vieläkö teidän pitää jatkaa tätä kaksinpuhelua yleisellä palstalla...?
Ei oo mun ketju, mut nyt on pakko puuttua..
Taidat olla kade kun itelläs ei oo kavereita täällä?![]()
Mitä näiden keskustelu muuten sun persettäs kutittais. :kieh:
Ei ko sitä vituttaa, kon sill ei oo homeisia päällisiä... :flower: