Kipeetä tekkee, ovulaatio?

BlondeMonsoon

Aktiivinen jäsen
07.09.2009
1 512
1
36
Oli tuolla aiemmissakin keskusteluissa samoja juttuja mutta aloitan nyt uuden. Mulla on ilmeisesti ovulaatio yleensä varhaisessa vaiheessa kiertoa (8.-12. päivän välillä kuukautisten jälkeen), tästä esimerkkinä raskaus 2007 ja nyt keväällä alkoi raskaus, joka tosin päättyi keskenmenoon viikolla 12 ja varmistui myöhemmin tuulimunaksi.

Vauvaa tässä yritämme jälleen ja eilen sitä toteutettiin, 9. päivänä kuukautisten alkamisesta. Varsinkin raskauden jälkeen ne muutamat ovulaatiot, jotka olen kokenut (siis ollut ilman pillereitä) ovat tuntuneet enemmän kuin ennen raskautta, eli jonkin verran herkemmäksi olen sen suhteen tullut. Tänä aamuna on sitten vatsa ollut todella kipeä, ihan kuin ennen kuukautisia, ja varsinkin vasemmalta puolelta pistää. Ilmeinen kysymykseni onkin se, oisko kyse ovulaatiosta, jota tietty kovasti toivon!

voi hyvin olla ovulaatio, mutta mitä kipeämpää tekee, saattaa munasolun sijaan munasarjassa olla kovakuorinen kysta - ja siitä ei raskaus ala. Kannattaa käydä ultrauttamassa niihn aikoihin, kun luulet, että ovulaatio on. Saat selvyyden onko kystasta kyse. ne voivat kipuilla pidempäänkin kuin vain kuukauden, mutta kipu tuntuu erityisesti ovulaation aikaan.

Kai käytät ovulaatiotestejä, niillä selviää helposti koska o tarkalleen on.

Äsken kävin vessassa ja tuli jonkin verran veristä vuotoa :( Ihan kuin menkat olis alkanu uudestaan siis, tosi outoa. Toki mulla on ollu vasta kahdet menkat keskenmenon jälkeen ja sanoivat, että kierto voi mennä vähän sekasin mutta silti.. Toivottavasti ei o mikään enempi pielessä.

Yhteistyössä