kipeänä kerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ikuisuuskysymys, veisittekö yskäisen ja nuhiasen lapsen kerhoon? ja siis nimenomaan kerhoon, kun äiti on päivällä itse kotona,eikä ole näinollen pakko mennä?
harmittaa tuon lapse puolesta,kun on niin usein kipeänä ja jää kerhot välistä :( sieltä kai nuo pöpöt tuleekin kun liekö sit toiset kipeinä siellä.

Jos lapsi on selvästi kipeän oloinen niin en veisi. Tai jos yskii kovasti. JOs on vaan pientä räkätautia ja lapsi on virkeä ja jaksaa leikkiä ja syödä nii sit voisin ehkä viedäkin.

Jos lapsi on selvästi kipeän oloinen niin en veisi. Tai jos yskii kovasti. JOs on vaan pientä räkätautia ja lapsi on virkeä ja jaksaa leikkiä ja syödä nii sit voisin ehkä viedäkin.

No en veis! Ärsyttää ihan älyttömästi just nämä äipät "minä kylä vien pilttini kerhoon vaikka kuinka sairaana jos vaan lapsi jaksaa koska MINÄ haluan. Minä ajattelen vaan itseäni, koska minilla on rankkaa nii kärsikööt muutkin! "
Ja hei on mullakin rankkaa! Entä jos siellä kerhossa on just sellainen äiti jolla lapsi on kuukausiin eka kertaa terve ja istuvat siinä sun vieressä niin ovatpa taas sitten sairaana.

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
en veisi eikä saisi viedä.

missä ihmeessä sitten sanotaan ettei nuhaisena saa viedä kerhoon????ei saa sitten mennä nuhassa minnekkään,kauppaan tmc...ei meil ainakaa nuha oo esteenä liikkumiselle.eihän koulustakaan tai työstä saa nuhan vuoksi olla pois vaik oisit sairaalas töissä...et järki käteen ja hysteerikkojen pennut pois kerhosta

just tämä kaksijakoisuus mua niin raivostuttaa.sais olla kunon ohjeet kerhoissa,että kipeänä EI tulla!
nyt sen takia mietin, kun tuntuu kaikki muutkin kipeänä siellä olevan,et miks hitossa me ollaan sit aina pois kun taudit sieltä saadaan :( *epäreilua!!* niin tykkäis tyttö siellä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
just tämä kaksijakoisuus mua niin raivostuttaa.sais olla kunon ohjeet kerhoissa,että kipeänä EI tulla!
nyt sen takia mietin, kun tuntuu kaikki muutkin kipeänä siellä olevan,et miks hitossa me ollaan sit aina pois kun taudit sieltä saadaan :( *epäreilua!!* niin tykkäis tyttö siellä olla.

ei nuha ole edelleenkään este mennä kerhoon.lapsen voinnin mukaan.

paranis sunki lapses paremmin, jos et veisi yhtään mihkään, vaan annat hänen parantua ihan rauhassa. Tottakai ne taudit kulkee, jos aina vaan viedään ja viedään kipeenä. Vaikka muut tekis miten tekee, niin ole sinä fiksu ja pidä vähänkin kipeä lapsi kotona. Näin minä tekisin. Tiedän tapauksia, että tuodaan tosi kipee lapsi kerhoon ja sanotaan "kun hän itse niin kauheesti halus tulla" Just joo, määrääkö lapsi vai vanhempi? Ei kipee lapsi jaksa mitään ees tehdä. Mutta tottakai hän sinne haluaa. On aikuisen vastuulla opettaa, ettei aina saa kaikkea mitä haluaa.

jos jaksaa normaalisti leikkiä ja puuhata niin on kerhokuntoinen. Meidän likka ollut nuhasta ja yskästä huolimatta koko päivän ulkona, joten varmaan jaksaa kerhoilua pari tuntia huomenna =)

Alkuperäinen kirjoittaja ghbn:

missä ihmeessä sitten sanotaan ettei nuhaisena saa viedä kerhoon????ei saa sitten mennä nuhassa minnekkään,kauppaan tmc...ei meil ainakaa nuha oo esteenä liikkumiselle.eihän koulustakaan tai työstä saa nuhan vuoksi olla pois vaik oisit sairaalas töissä...et järki käteen ja hysteerikkojen pennut pois kerhosta

Vapaaehtoiset menot ovat vähän eri asia kuin pakolliset...

Alkuperäinen kirjoittaja ghbn:

Koska kerhossa on kokuuntuneena joukko lapsia samaan välillä pieneenkin tilaan pari tuntia ja tässä ajassa ehtivät pöpöt tarttua ihan jo ilmankin kautat, saati sitten leluista. Kauapssa tms. kukaan tuskin kulkee kahta tuntia flunssaisen ventovieraan persuksissa kiinni.

Jos nenä nyt hiukan valuu ja yskäkin vaivaa vain unille mennessä on varmaan kerhokuntoinen. Jos pitää kerran puoelss atunnissa niistää ja yskänpuuskia tulee, kun hiukan hyppelee ei ole valmis toisten lasten joukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja mum:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
MUT EIHÄN NUHA OLE SAIRAUS!!!!

Mikäs se sitten on?

Se on palstamammojen mukaan lapsen jatkuva normaali olotila, ai niin ei kuumekaan ole sairaus eikä se tartu *tämänkin opin palstan mammoilta* ei ihme että sairaudet kiertää...

näin minäkin olen ymmärtänyt...

en kyl puhunu kuumeesta mitään,opetelkaa lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mum:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
MUT EIHÄN NUHA OLE SAIRAUS!!!!

Mikäs se sitten on?

Se on palstamammojen mukaan lapsen jatkuva normaali olotila, ai niin ei kuumekaan ole sairaus eikä se tartu *tämänkin opin palstan mammoilta* ei ihme että sairaudet kiertää...

näin minäkin olen ymmärtänyt...

en kyl puhunu kuumeesta mitään,opetelkaa lukemaan.

EIkä tässä väitetty että sinä puhuit kuumeesta, vaan palstamammat yleensä.

Yhteistyössä