Kinkku palo uunissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulu pialallaaaalalla!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulu pialallaaaalalla!!!!

Vieras
Nyt on JOULU PILALLA...!!!!!! Miehen tehtävä oli huolehtia siitä no tottahan se nukku pommiin ja porskutti aamun asti vaikka olisi yöllä pitänyt ottaa pois uunista.. ja kun nimen omaan halus laittaa sen kinkun yöllä uuniiin, kun siinä on kuulemma niin joulun tuntua.... OOOOON NIIIIIN VIHANEN.. argggh... Ei jouluruoka ooo mitäää ilman kinkkua..... mitä mä teeen.. KAI PITÄÄ ÄNGETÄ naapurin joulupöytään... kuivahtanu kärähtäny luhistunu korppu.. miten voi epäonnistua näin MITEN MITEN MITEN!!?!??!?!?!

Ihan samaa meinasin että hengitä nyt syvään ja ala sitten rapsia sitä palanutta pois - tuskin se läpeensä hiiltynyt on. Kyllä sieltä varmasti syötävää löytyy :).

EN kuule voi rauhottua en millääääään!!!! Ja on kuule raamastu sitä pintaa ja aikalailla, mutta eipä juuuri jää syötävää, ja on tosiaan ihan kuivaaa.. voi V....... sanon minä ..... JA MAjuri voi olla nauramatta.. tai tuun sun joulupöytään..!! En oo juonu vielä tosiaan kahveeta mutta se ei kyllä auta... en nimittäin juo kahavia savolaisittain kai sitten kahaveeta..

EN kuule voi rauhottua en millääääään!!!! Ja on kuule raamastu sitä pintaa ja aikalailla, mutta eipä juuuri jää syötävää, ja on tosiaan ihan kuivaaa.. voi V....... sanon minä ..... JA MAjuri voi olla nauramatta.. tai tuun sun joulupöytään..!! En oo juonu vielä tosiaan kahveeta mutta se ei kyllä auta... en nimittäin juo kahavia savolaisittain kai sitten kahaveeta..

:laugh: :laugh: :laugh:

HIIILLYN ja uskon että hiiltys aika moni muukin.. ku ei tota kinkkua kovin useesti vuojessa syyä.. ku se kerta vain.. ni oishan se ollu jees tosiaan saaha sitä joulupöytääb... Miess saa nyt sitte nauttia oikeeeen hyvöstä joulusta ku vaimoki on niiiiiiiiiiin hyvällä tuulella..

No ei oo kinkkua täälläkää kun se on vielä JÄÄSSÄ! :( ja leivinuunia pitää lämmittää vielä uudestaan, eli joskus ehkä ens YÖNÄ sitten syödään meikäläisillä.. Onneks lapset on toisilöa vanhemmillaan tämän joulun ja nuorin syö vain tissiä. Silti ärsyttää itteni puolesta.

no en nyt viittis tässä vielä ruveta läträämään ku sitä sitten pian innostuu.. no miten sun kinkulles kävi ku oli kans liian pitkään uunissa..? meillä tosiaan ois pitäny ottaa kolmelta pois.. ja herättiin yheksältä ja mies luuli, että kello on neljä ja ihan innoissaan oli menossa ottamaan kinkkua uunista.. niii tosiaan vois käyä vielä hakemassa kaupasta, mutta olinb vain niiin odottanu että se ois nyt valmis jnejnejne... ei voi mitäään.... en vaan voi uskoa että miten tälleen voi sattua.. 50e:n kinkku pilalla.. kuka voi kämmätä näin..

[QUOTE="simo";27752866]tuu mun joulupöytään ni saat 100% varmuudella kypsää kinkkua joka on ollut kyspä jo 2h ja toinenkin kinkku löytyy joka on ollut valmis jo 25v. t: salitreenaaja[/QUOTE]

tulen mielelläni ja jos sopii niin maistetaan eka sitä 2h vanhaa kinkkua ja sitten perään heti sitä 25v vanhaa.. kai ne molemmat on syönti/maisti kelpoista=)

ehkä kuitenkin yritän antaa anteeksi ukkokullalleni.. eihän tämä mitään uutta ollut että hän sählää joka ikisen asian... mutta isse en lähe kauppaan enää aattopäivänä seisomaan sinne jonoihin puoleksi tunniksi.. menkööön ite!!

TIEDOKSI KAIKILLE TÄMÄ ( JOULUPILALLAAAAALALLA!!!!!!! ) NIMIMERKILLÄ KIRJOITTAJA HALUAA VAIN MOLLATA ELI HAUKKUA MIESTÄNSÄ JOKA ASIASSA. TOTUUS ON ETTÄ KINKKU EI OLE PALANUT VAAN KINKKU ON EDELLEEN UUNISSA LAITETTU AAMULLA KLO:09.05 JA OTRETAAN POIES KLO: 01.30 HÄN HALUAA HAUKKUA MINUA ja levitellä perättömiä juttuja... että tällainen joulu meillä vaimo haukkuu ja mollaa vaan ja levittää perättömiä juttaja. kai hän saa siitä jotain mieli hyvää kun haluaa miestänsä mollata!! mutta älkää te mollatko miestänne/naisianne.

Yhteistyössä