Kimppakivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaska 31vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaska 31vee

Vieras
Minkälainen kimppa on teistä mukavin? Mun suosikki on 2 miestä ja 1 nainen. Kun pääsee antaman naiselle sekä tussuun että peppuun yhtäaikaa, tietää nainenkin saaneensa, ja yleensä ovet tykkänneet.

Sikäli kun tiedän, tämä on myös monelle miehille toivomuslistan kärjessä. Mun tutut miespuoliset kimppakaverit ovat olleet tähän asti sen verran heteroita, ettei mitään runkkailua kummempaa ole miesten kesken ollut. En välitä ottaa toiselta mieheltä poskeen, vaikka sitäkin olen kokeillut muutaman kerran. Peppuseksiä sen sijaan haluaisin kokeilla miehen kanssa.

Mites muilla?

Kolme miestä 25v ja viisikymppinen nuoria harrastava nainen. Miehet vuorotellen yhtä aikaa suussa, pillussa ja pyllyssä. Lopuksi rouva runkkaa ja lutkuttaa kolmesta kyrvästä spermat kasvoilleen.

Minulla kaksi suosikkia 2m+n ja 2m+2n.
Jälkimmäisessä voi kokeilla kaikkia samoja kuin ekassakin mutta puhdas parinvaihto on myös siinä tosi kiihottavaa,kun itse saa naida kaverin naista ja samalla näkee kun oma nainen saa
vierasta.
2m+n systeemissä parasta on se että (oma) nainen saa olla se ainoa kohde johon kiima suunnataan.
Meillä tuo sukupuoliraja on aika häälyvä molemmissa vaihtoehdoissa,ollaan vapautuneesti kosketeltu,nuoltu,kiihotettu myös samaa sukupuolta olevaa.Ei kunnon vapautunutta kimppaa voi harrastaa jos koko ajan pitää miettiä mihin ja ketä voi koskea.

Minkälainen kimppa on teistä mukavin? Mun suosikki on 2 miestä ja 1 nainen. Kun pääsee antaman naiselle sekä tussuun että peppuun yhtäaikaa, tietää nainenkin saaneensa, ja yleensä ovet tykkänneet.

Sikäli kun tiedän, tämä on myös monelle miehille toivomuslistan kärjessä. Mun tutut miespuoliset kimppakaverit ovat olleet tähän asti sen verran heteroita, ettei mitään runkkailua kummempaa ole miesten kesken ollut. En välitä ottaa toiselta mieheltä poskeen, vaikka sitäkin olen kokeillut muutaman kerran. Peppuseksiä sen sijaan haluaisin kokeilla miehen kanssa.

Mites muilla?

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä