kimppakivaa raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhmapari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuhmapari

Uusi jäsen
08.04.2011
1
0
1
Onko kukaan kokeillut kimppakivaa sillein et on ollut vieras nainen sängyssä oman miehen lisäksi kun on ollut raskaana?
Mä fantasioin jo ennen raskaaks tuloa että joku nainen ja mun mies imis mun rintoja kun on raskaana ja saisin samalla mieheltäni oikein kovaa munaa. Ja vielä kiihottavampaa olis jos se toinenkin nainen olis raskaana ja se nuolis mun pimppaa samalla kun mies panee sitä takaa isolla kullillaan...hmmm! Mä oon nyt viidennellä kuulla ja kun mun miestäkin (ihme kyllä ;)!!) kiihottaa olla kahden naisen kanssa sängyssä niin päätettiin lähteä etsimään jos joku nainen haluis tulla meidän kanssa sänkyyn. Oon nyt 27 ja mies 30 ja ollaan kyllä aina kai oltu vähän hulluja! tai en tiedä onko kimppakivassa nyt mitään niin hullua jos vaan kaikki on sinut itsensä kanssa.
Laitettiin ilmoitus iskuri.net iin eli jos tätä lukee joku kellä on samanlaisia ajatuksia ja seksi kiihottais raskaana olevan naisen ja sen miehen kanssa niin vastaa äkkiä! se ilmoitus on otsikolla kolmen leikki ja ollaan hesasta ;) eli voit olla ite kanssa raskaana:heart: ... ja tää ei muuten ole mikään feikki