Kimperi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Kauanko teillä on menny toimitukseen kun ootte tilannu? Tilasin liinan jo 3 vkoa sitte eikä kuulu. S-postia oon laittanu, mut ei oo siihenkään vastausta vielä kuulunu. Tahtoo jo liinaileen!

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Kauanko teillä on menny toimitukseen kun ootte tilannu? Tilasin liinan jo 3 vkoa sitte eikä kuulu. S-postia oon laittanu, mut ei oo siihenkään vastausta vielä kuulunu. Tahtoo jo liinaileen!

Niil on ollut taas teknisiä ongelmia |O |O |O Itse en ole sieltä koskaan tilannut kun putiikki löytyy kaupungista, mutta mitä FB-sivuja seuraa, niin melkoisen epämääräisen oloista toimintaa nettiputiikissa.

Minä tilasin sieltä hatun ja se oli liian pieni. Palautin sen ja halusin vaihtaa isompaan. Meni puoli vuotta ennen kuin tuli uusi hattu. Yhteydenpto oli todella HUONOA! En enää tilaa sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Minä tilasin sieltä hatun ja se oli liian pieni. Palautin sen ja halusin vaihtaa isompaan. Meni puoli vuotta ennen kuin tuli uusi hattu. Yhteydenpto oli todella HUONOA! En enää tilaa sieltä.

Voi ei :( Eilen just katselin, et heillä kivan näköisiä piopja...mut enpä tilaakaan jos on tollaista!

Yhteistyössä