Kimi voitti - äijä rupes ryyppäämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex-kisailu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ex-kisailu

Vieras
Toi mun ukko kyllä alkaa juomaan aina kun on tekosyy ja joskus vaikkei oiskaan. Meni mökille viikonlopuks kavereiden kans ja nyt sitten tuli tekstari, että tulee vasta huomenna... Justjoo... Ihan selvää että siellä on aamusta kateltu formulaa ja kiskottu viinaa. No ei siinä mitään, mutta on se vaan kumma kun se on niin hienoo kun voi aamusta asti ottaa... Joo-o. Ja ens vkl on kans kisat aamusella. Sitten päälle vielä lätkän Sm-liigaa, NHL:ää, futista... sitten tulee lätkän mm... aina on jotain syytä kaiken maailman kisastudioihin...

No en haluis olla nalkuttaja ja en aio ollakkaan, mutta onhan tää ny vähän tämmöstä... Ja mä sitä paitti luulin että toi Räikkönen on lopettanu. No eipä ainakaan se Jennin lähtö sitä hidastanu...

Meillä ukko alkoi ottamaan kaljaa ihan tässä kotosalla kun Kimi voitti. On kuulemma pakko vähän juhlistaa. Illasta se on satavarmasti jo pikku päissään vaikka huomenna on töitä.

No mutta sehän ON ihanaa siemaista aamulla kylmä olut!
beer-smiley.gif

[QUOTE="vieras";28207166]Meillä ukko alkoi ottamaan kaljaa ihan tässä kotosalla kun Kimi voitti. On kuulemma pakko vähän juhlistaa. Illasta se on satavarmasti jo pikku päissään vaikka huomenna on töitä.[/QUOTE]

No mun ukolla ei oo onneksi töitä huomenna, että silleen ei haittaa. Ja onneksi on poissa jaloista, mä en kestäis kattoa sekuntiakaan kaljankittausta aamutuimaan kotosalla. Mites teidän lapset kattelee ku isä juo aamusta alkaen?

Ihan jees välillä irrotella kuhan hoitaa työt ja muut velvollisuudet. Kyllä sitä itekkin joskus nauttis semmosesta vähän "pöljästä" touhusta... Onhan se esim. etelänmatkalla aivan ihanaa siemasta eka siideri joskus aamupäivän auringossa ja olla sitten koko päivä pienessä sievässä. Sekin on taitolaji.

miksi otatte urheiluhullun tai peliriippuvaisen? Eihän ne ole miehiä ensinkään, kunhan teeskentelevät. Ei tuo ole hetken romahdus vaan perustason paljastuminen.

Itse en ymmärrä, miksi on välttämättä saatava mies, jolla on alkoholiongelmia. Vai onko ryyppäminen alkanut vasta myöhemmin? Itse en katselisi viinaa kittaavaa miestä ollenkaan, pelkkä ajatuskin oksettaa.

[QUOTE="Jaapajaa";28207585]Itse en ymmärrä, miksi on välttämättä saatava mies, jolla on alkoholiongelmia. Vai onko ryyppäminen alkanut vasta myöhemmin? Itse en katselisi viinaa kittaavaa miestä ollenkaan, pelkkä ajatuskin oksettaa.[/QUOTE]

Missä menee raja vai pitääkö olla absolutisti. Tommoset niuhot on pahempia kuin semmoset tyypit, jokka osaa välillä ottaa rennosti.

Nyt kuulemma ukko on kavereiden kanssa ulkona "sekoilemassa". Pulkat ja sukset messissä ja juomaan kanssa. Toivotaan, että kukaan ei loukkaa mitään... mut hyvä kumminkin et tekee jotain kivaa samalla eikä vaan sisällä notku kännissä tupakansavussa.

Emmää tiä, jotkut olis varmaan ihan poruilla, mut mun mies hoitaa elämän muuten mallikkaasti. Mun mielestä se on ihan ok jos joskus vähän ex-tempore irrottelee. Onneksi tuolla mökillä on lääniä ettei naapureita häiritte. Ei sillä että siellä ketään keskellä talvee oiskaan...

mun mies aloitti jo aamukahdeksalta, yhdeksään mennessä se ehti ottaa neljä kaljaa, sitten lopetin laskemisen. Itse alan tässä laskeskella, miten selviäisin, jos muuttaisin muualle. Lapsiakin alkaa suoraan sanoen vituttaa toi ryyppääminen.

Yhteistyössä