Kim Kardashianko tyylikäs ja ihailtava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Mä en ymmärrä sen muovisen muhkuraeukon saamaa hypetystä. Sen ahteri on hirveä, tyyli on halpa ja muovinen.

Nyt Iltalehden Tyyli.comissa kehutaan sen nudenvärisiä leggareita. Rumat ne on edelleen, vaikka/varsinkin kun ne on Kimin päällä.

https://m.iltalehti.fi/streetstyle/201711292200568626_cg.shtml

eac5abf1a811283c322e32c2866c0c758b7dce28f6b9352da60997bb80ab27a3.jpg

Viikko-pari sitten Iltasanomien Milja Haaksiluoto kehui Kimin naruolkaimista mustaa mekkoa oikein tyylikkääksi ja otsikko oli "Kim Kardashian tyylikkäämpänä kuin koskaan?"
Just joo, en ikinä ilkeisi mennä kenenkään ystävän häihin narumekossa, tuo on jonkun yläasteteinin valinta ja tulee mieleen, että ei ole edes yrittänyt panostaa pukeutumiseensa.

https://m.iltalehti.fi/streetstyle/201711222200550766_cg.shtml

8.25138431_cg.jpg

Viimeksi muokattu:
Leggarit pukee ketän vaan, jolla ei ole liikaa ... ja tietenkin sopivan kokoiset leggarit ja oikeanlainen materiaali. Tuollainen tekosametti paksuntaa ja mahdollisesti venyy polvista ja takapuolesta ensimmäisen kumarruksen jälkeen. Leggarietten päälle voi laitaa hameen, jopa minihameen.

Mutta itse kysymykseen: Itse en ole koskaan ymmärtänyt, mikä tässä Kardashianin perheessa on jotain erityistä, ja niin erityistä, että koko maailma diggaa tai seuraa. Tavan tallukoita. Kim on tavan pissis.

• Tykkää
Reactions: Echo
naurattaa toi perse:eek:
Jep. Ja kun se on laihduttanut niin se jalkapallo-ahteri keikkuu lyhyiden tikkujalkojen päällä.

Joo, olen kamala, mutta mua ärsyttää eniten että tuo on joku miljoonien naisten ja tyttöjen ihanne.

Leggarit pukee ketän vaan, jolla ei ole liikaa ... ja tietenkin sopivan kokoiset leggarit ja oikeanlainen materiaali. Tuollainen tekosametti paksuntaa ja mahdollisesti venyy polvista ja takapuolesta ensimmäisen kumarruksen jälkeen. Leggarietten päälle voi laitaa hameen, jopa minihameen.
Nii tai mä laittaisin pitkän paidan tai takin, ja sit on olemassa suorien housujen näköisiä leggareita jotka on ihan ryhdikkäät.
Ja leggarit sopii parhaiten hoikille, eikä niin että saumat repeilee ja kankaan alta kuultaa ihoa.
(Itse en siis ole ihan mallin mitoissa)

• Tykkää
Reactions: Zariza
"Kim Kardashian tyylikkäämpänä kuin koskaan?"

No juu, siis onhan toi vetelänoloinen mekko parempi kuin tiukat trikoot.

Mä en jaksa pohtia lehtien otsikoita nykyään yhtään kun tuotahan se aina on. Ylisanoja ja liioittelua. Vain koska halutaan jonkun ostavan tai klikkaavan ja katsovan.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Zariza
Kardashian edustaa jotain kovaa glam-bitch-tyyliä, ja semmoisten muijien suurin haave on saada mustaihoinen tatskattu räppäri mieheksi.

Sit ne muijat laittaa instaan bileistä jotain tiukkailmeistä törröhuulikuvaa jossa muovitissien koordinaatit on erittäin tarkasti mietitty.

Vapaapäivinä kaivetaan esiin rennot gangsta-lippikset, leggarit ja tennarit ja heilutaan sen tatskaräppärin kanssa.

Liian kovaa, halpaa ja muovista.

Jep. Ja kun se on laihduttanut niin se jalkapallo-ahteri keikkuu lyhyiden tikkujalkojen päällä.

Joo, olen kamala, mutta mua ärsyttää eniten että tuo on joku miljoonien naisten ja tyttöjen ihanne.

Sille sen takamukselle on tehty jotain hirvittävää. Ennen se näytti ihan oikeasti hyvälle. Nyt tosiaan sille, että kahden tikun nokkaan on heitetty ylisuuret mollukat. Pylly ja reidet näyttää aivan eriparisille.

• Tykkää
naurattaa toi perse:eek:
Pikemminkin kauhistuttaa.
Ihan hirveä turbo. En tajua, miten jotkut haluavat tuollaisen.

Ilmeisesti sama ilmiö kuin huulissa. Suhteellisuudentaju hämärtyy, ei katsota kokonaisuutta, jolloin sitä yhtä osaa suurennetaan ja suurennetaan ja suurennetaan, kunnes näyttää olevan eri paria muun kropan kanssa.

• Tykkää
Kardashian edustaa jotain kovaa glam-bitch-tyyliä, ja semmoisten muijien suurin haave on saada mustaihoinen tatskattu räppäri mieheksi.

Sit ne muijat laittaa instaan bileistä jotain tiukkailmeistä törröhuulikuvaa jossa muovitissien koordinaatit on erittäin tarkasti mietitty.

Vapaapäivinä kaivetaan esiin rennot gangsta-lippikset, leggarit ja tennarit ja heilutaan sen tatskaräppärin kanssa.

Liian kovaa, halpaa ja muovista.
Mulla ei ole mitään mustaihoisia vastaan, mutta on jotenkin huvittavaa että kaikilla siskoksilla on mustaihoinen mies. Taisi äidilläkin olla jossakin vaiheessa musta mies. Noiden pimujen exätkin on mustia. Huvittavaa. :ROFLMAO:

Jos tulisi vastaan ihana valkoihoinen mies, niin neidit varmaan sanoisi, että sori olet kyllä ihana mutta sulla on väärä ihonväri. :rolleyes:

• Tykkää
Jos tulisi vastaan ihana valkoihoinen mies, niin neidit varmaan sanoisi, että sori olet kyllä ihana mutta sulla on väärä ihonväri. :rolleyes:

Joo, olis varmaan liian tylsä ja tyylikäs semmonen valkoihonen heille.
Mut ne ei varmaan ees pärjäisi vaikkapa valkoihosen dj:n kuten Calvin Harrisin kans.

Tavan tallukoita. Kim on tavan pissis.

Just noin. Mulle tulee mieleen yläaste. Siis että se on pukeutumisia ja tyylejä myöten jämähtänyt johonkin tökköön yläastetyyliin, ja varmasti iso osa kannattajista on sen ikäisiä.

kim-kardashian-teenage-picture.jpg

Kim nuorena ja raikkaampana. Mitä plastiikkakirurgiaa noin kaunis teinityttö tarvitsee?

• Tykkää
Reactions: Zariza

Yhteistyössä