kim herold

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
olen aina ollut kaikkiruokainen musiikin suhteen lähes mitä vaan kuuntelen,mutta nyt jouduin vaihtamaan radio kanavaa,kun nova soittaa jatkuvasti tätä heroldin social butterfly kappaletta.
järkyttävä kappale.kiitos kun sain sanoa.anteeksi jos loukkasi jotain

Ja miä en ole oikee osannu päätää tykkäänkö vai en tosta Kimistä. Toisaalta tykkään sen jännästä tavasta laulaa, toisaalta se on vähän ehkä ärsyttävää. Joten loppuvetona vois sanoa että ainakin Kim herättää huomioni! :D

se biisi on kamala!! mua ärsyttää kun se soi radiossa koko ajan. töissä on mulla radio päällä koko päivän ja toi biisi tulee sieltä varmaan ainakin kerran tunnissa :headwall: ja nyt se tulee just voicen tv-kanavalta, aarrgggg!

Hei ap, mä jaan sun ahdistuksen. Mulla nimittäin ihan samoin. Ja todellakin vaihdan kanavaa aina kun se tulee. En tiedä mitään kamalampaa biisiä kuin sen. Hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
olen aina ollut kaikkiruokainen musiikin suhteen lähes mitä vaan kuuntelen,mutta nyt jouduin vaihtamaan radio kanavaa,kun nova soittaa jatkuvasti tätä heroldin social butterfly kappaletta.
järkyttävä kappale.kiitos kun sain sanoa.anteeksi jos loukkasi jotain

ei loukannu ainakaan minnuu. samaa mieltä oon. hirvee biisi, hirvee video ja vielä hirveempi ällöläähättäjä laulajana. yöks. :x

ei se sitä tarkota jos on malli, että osaa myös automaattisesti laulaa.

Yhteistyössä