Kilttimies pääsee näillä näkymin sentään Viroon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Thaimaassa on pakollinen 10 päivän karanteeni mutta Viroon pääsee vapaasti. Suunnittelen täällä kesälomaa ja arvaatte varmaan ettei nähtävyydet ja ostokset ole ensimmäisenä mielessä :)
 
vierailija
Thaimaassa on pakollinen 10 päivän karanteeni mutta Viroon pääsee vapaasti. Suunnittelen täällä kesälomaa ja arvaatte varmaan ettei nähtävyydet ja ostokset ole ensimmäisenä mielessä
No sinun tapauksessa nimenomaan "nähtyvyydet ja ostokset" on mielessä. Sinähän ostat oikeutta päästä käsiksi niiden tyttösten nähtävyyksiin...

Mitäs muuten Eestissä maksaa yö kiihkeän neidon kanssa. Sanotaanko kaikilla herkuilla (an__lit sun muut)
 
vierailija
Thaimaassa on pakollinen 10 päivän karanteeni mutta Viroon pääsee vapaasti. Suunnittelen täällä kesälomaa ja arvaatte varmaan ettei nähtävyydet ja ostokset ole ensimmäisenä mielessä
Yksinkö meet vai onko kavereita matkassa? Mimmonen on suunnilleen suunnitelma. Kerro nyt, itte hieman samassa asemassa kuin sinä. Tosin mulla on toki vaimo, mutta ei paljoakaan viisari värähdä. Tarvis jotain hehkeempää...
 
vierailija
Yksinkö meet vai onko kavereita matkassa? Mimmonen on suunnilleen suunnitelma. Kerro nyt, itte hieman samassa asemassa kuin sinä. Tosin mulla on toki vaimo, mutta ei paljoakaan viisari värähdä. Tarvis jotain hehkeempää...
Yksin. Tähän asti olen lähtenyt päiväristeilyllä ja käynyt naisen "vastaanotolla". Yleinen hinta on 50 euroa/30 minuuttia ja b-rappuun ei pääse mutta se vaihtelee. Jos lähtee Tallinnaa kauemmas niin hinta on halvempi.
 
vierailija
Entäs kiltin näköinen insinööri. No se tietenki hommaa sinun nimen velkapapereihin, tekee bisnestä yhteisellä kodillanne kun myyntiveron maksuedellytys loppuu. Entä sitten kilttimiehen henkinen kapasiteetti? koska raha on hänelle tärkeintä, hänellä on työpaikka, mutta parisuhteet jää 1.5 vuoteen ja päättyvät sillä tavalla, että kiltteys muuttuu jääkaappikylmyydeksi parisuhteessa ja siinä vaiheessa kun työpäivät ja työmatkat pitenevät, tiedät, että uutta suhdetta jo pukkaa. Asia ei tule muuttumaan erollakaan. Elämääsi tulee sitten uusi täsmälleen samoilla intresseillä varustettu housuissa tavallisesti viihtyvä henkilö.
 

Yhteistyössä