Kilttimies muistelee fuksivuoden halloween-sitziä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En ymmärtänyt vielä tuolloin että minut on syrjäytetty koko opiskeluelämästä. Ostin lipun hyvissä ajoin ja sain sähköpostitse tiedon tarkemmasta ajasta ja paikasta. Tarkempia tietoja ei voitu mainostaa avoimesti mahdollisesti koska tuoreessa muistissa oli Helsingin yliopistossa paljastuneet ahdistelutapaukset ja osakunnan salailuyritykset.
Siinä oli vain se että minulle ilmoitettu aika oli tunti juhlan päättymisen jälkeen. Olin paikalla kun seuraava ryhmä (tilanvuokraaja) oli täyttä häkää bilettämässä. Minut harhautettiin juhlasta varsin määrätietoisesti ja tyyppi joka niin teki ei enää vastannut sähköposteihini. Tiedän varmuudella että hän sai ne mutta hän ei koskaan vastannut minulle mitään. 15 euroa meni Kankkulan kaivoon mutta kokemus karaisi sen verran että myöhemmin vastaavan tapauksen jälkeen nostin asiasta metelin ja sain kuin sainkin rahani takaisin.
Mutta se röyhkeys oli leukaa loksauttava.

• Surullinen
Reactions: Lispetti
Hyvä että en itkuun purskahtanut!:(

Hirveää! Eikä edes mielestäni se mahdollinen rahan menettäminen, vaan se, että sinulta vietiin mahdollisuus juhlia ja olla menossa mukana muiden kanssa!😢

Olen tosi pahoillani sun puolesta.:(

Hyvä että en itkuun purskahtanut!:(

Hirveää! Eikä edes mielestäni se mahdollinen rahan menettäminen, vaan se, että sinulta vietiin mahdollisuus juhlia ja olla menossa mukana muiden kanssa!😢

Olen tosi pahoillani sun puolesta.:(
Siinä myöhemmässä tapauksessa koko juhla siirrettiin muualle aika viime tipassa kertomatta minulle mitään. Silloin tiesin järjestäjät ja etsin ne käsiini mutta ne yritti selittää ilmoittaneensa siirrosta minulle. Valitin yhdelle henkilökuntaan kuuluvalle ja hän sitten ojensi niitä että sain edes rahat takaisin. Viimeistään siinä vaiheessa tajusin ettei ainejärjestön aktiivit välitä minusta paskan vertaa.

• Surullinen
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä