Kilttimies käräytti yhden naisen ratista ja on niin vahingoniloinen siitä!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin tänään opiskelijoiden suosimassa baarissa ja löytyihän sieltä tuttuja naamoja. Kukaan näistä naisista ei ole kohdellut minua muuna kun ilmaa joten en sitten lähestynyt heitä. Yksi niistä oli kuitenkin löytänyt miehen tarjoamaan drinkit illaksi.
Mutta.
Yhdessä vaiheessa olin baaritiskillä samaan aikaan tämän miehen kanssa ja kuulin kun hän tilasi syvyyspommin pillillä. Arvasin että hän noukkii juomapillillä sen shottilasin ja muija siis on enemmän kännissä kun ymmärtää. En stalkannut häntä mutta arvioin että hän joi kolme tai ehkä neljä noita drinkkejä ennenkun lähti baarista (ilman miestä). Sillä välin olin tehnyt pikaiset laskutoimitukset puhelimella ja pystyin toteamaan että hän todellakin mahdollisesti ylittää rattijuopumuksen rajan.
Pikainen soitto hätäkeskukseen kertonaan mitä tapahtui, mitä näin ja että nainen todellakin aikoo siinä kunnossa ajamaan. Lähdin itsekin baarista ja kiersin kävellen lähikorttelit ennen kotiin lähtöä. Löysin kun löysinkin naisen itkemässä mustamaijan vieressä. Tilanteesta päätellen hän todellakin oli jäänyt kiinni ratista.
Sitten vain kotiin, suihkuun ja nauttimaan vahingonilosta. LinkedIn-profiilista päätellen hän luultavasti menettää kortin myötä myös kesätyöpaikkansa. Aina vain parempi.
 

Yhteistyössä