Kilttimies ei voisi elää samalla tavalla kaupungissa kuin maalla

Me olemme täällä kaksistaan ja meillä on laitteet paljastamassa taloa lähestyvät kutsumattomat vieraat myös pimeään aikaan. Nytkin verhot on ylhäällä ja daamini liikkuu vapaasti sisällä yläkroppa paljaana. Kaupungissa se ei tulisi kuuloonkaan.
 
Me olemme täällä kaksistaan ja meillä on laitteet paljastamassa taloa lähestyvät kutsumattomat vieraat myös pimeään aikaan. Nytkin verhot on ylhäällä ja daamini liikkuu vapaasti sisällä yläkroppa paljaana. Kaupungissa se ei tulisi kuuloonkaan.
Mitä ihmettä te oikein pelkäätte? Jos ette ihan jonkin ihmispesän kyljessä asustele, en todellakaan ymmärrä tuollaista vauhkoilua muista ihmisistä. Ainakaan täälläpäin ei ole puoleentoista vuosisataan tarvinnut edes ovia lukita. Ja jos joku poikkeaa, kyllä se sitten melko pian selviää, onko tuo lintu vai kala tai mahdollisesti kalakukko. Ei kannata rasittaa itseään moisilla ennakkoasenteilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Nii.

Pojat on poikia. Iäti.
Tai nojoo, olenhan minäkin virittänyt tiedekunnan kirjastoon piilokameran tietäen että siellä pannaan. Sainkin pariskunnan kiinni itse teossa. Silloin halusin kuitenkin saada lopun päytien päälle jätetyistä käytetyistä kumeista ja epämääräisistä tahroista. Tuo pumppumiehen keissihän on puhdasta tirkistelyä.
 
Mitä ihmettä te oikein pelkäätte? Jos ette ihan jonkin ihmispesän kyljessä asustele, en todellakaan ymmärrä tuollaista vauhkoilua muista ihmisistä. Ainakaan täälläpäin ei ole puoleentoista vuosisataan tarvinnut edes ovia lukita. Ja jos joku poikkeaa, kyllä se sitten melko pian selviää, onko tuo lintu vai kala tai mahdollisesti kalakukko. Ei kannata rasittaa itseään moisilla ennakkoasenteilla.
Kahdessa edellisessä asunnossa joutui katsomaan vierestä huumeiden ja roinen käyttöä sekä väkivaltaa.
 
vierailija
Me olemme täällä kaksistaan ja meillä on laitteet paljastamassa taloa lähestyvät kutsumattomat vieraat myös pimeään aikaan. Nytkin verhot on ylhäällä ja daamini liikkuu vapaasti sisällä yläkroppa paljaana. Kaupungissa se ei tulisi kuuloonkaan.
Eihän naisen rinnoissa mitään ihmeellistä ole. Itse asun asutusalueella ja vaikka usein verhot ovat auki naapuriin päin saatan yläosattomissa ja pienissä stringeissä kulkea. Ei minua ainakaan haittaa jos kyyläävät.
 

Yhteistyössä