Kilttimies-aloitus

En ole kiinnostunut me too -idioottijutusta yhtään enkä jaksaisi enää kuulla siitä mitään. Sen vaan sanon, että moni muija vaahtoaa siitä sen takia, että saisi huomiota, kun ei ole saanut sitä tarpeeksi. Keksii tällaisiä pöljiä "en voi mennä minnekään mikään paita päällä, kun miehet tuijottaa ja kommentoi heti" tai "puristelee persettä, jos on hame päällä". Nuo on suurimmaksi osaksi vain näiden omia fantasioita. Niitä harmittaa, kun ei saakaan kaipaamaansa huomiota.

Sitten joillakin on jotain huonoja kokemuksia ihmissuhteista, esim. epäonnistumisia, mutta niitä on lähes kaikilla, niin miehillä kuin naisilla. Sellaiset on osa elämää ja ne pitää käsitellä ja hyväksyä. Jotkut ei ole päässyt niistä yli ja sitten se menee tuollaiseksi me too -ulinaksi.
 
r0s
Ylipäätään maailmassa on hirmusti ihmisiä, jotka pitävät itsestään melua ruotimalla muiden tekoja tai tekemättä jättämisiä. Eivätkä ne kai ikinä hoksaa, ettei se itseä auta mitenkään.
 
vierailija
Kilttimiestä kohdellaan kun ilmaa, paitsi kun joku luulee hyötyvänsä hänestä. Keskaria tulee helposti ilman minkäänlaista syytä tai ennakkovaroitusta.
Kun muistelen härskein juttu oli muutamia vuosia sitten. Erään entisen lukiokaverin pikkusisko lähestyi minua ja muutaman tapaamisen jälkeen puhui ihan parisuhteesta. Tapailtiin mutta hän ei halunnut esim. sänkyyn, vaan sanoi että on allerginen lateksille ja haluaa odottaa että ehtii aloittaa pillerit. Sillä tavalla hän vedätti minua muutaman viikon kunnes hän pyysi minua muuttoavuksi. Hän oli valmistunut lukiosta ja muuttamassa opiskelupaikkakunnalle... yhteen poikaystävänsä kanssa. Olisin voinut käyttää häneen yli 300 kilometrin bensarahat ellen olisi tajunnut tilannetta ajoissa.
 
vierailija
Kun muistelen härskein juttu oli muutamia vuosia sitten. Erään entisen lukiokaverin pikkusisko lähestyi minua ja muutaman tapaamisen jälkeen puhui ihan parisuhteesta. Tapailtiin mutta hän ei halunnut esim. sänkyyn, vaan sanoi että on allerginen lateksille ja haluaa odottaa että ehtii aloittaa pillerit. Sillä tavalla hän vedätti minua muutaman viikon kunnes hän pyysi minua muuttoavuksi. Hän oli valmistunut lukiosta ja muuttamassa opiskelupaikkakunnalle... yhteen poikaystävänsä kanssa. Olisin voinut käyttää häneen yli 300 kilometrin bensarahat ellen olisi tajunnut tilannetta ajoissa.
Tää muuttojuttu on niinku vuosia vanha.... mistä kopioit sen?
 

Yhteistyössä