Kilttimiehellä ja vaimolla on sitten ensimmäinen ompelukone

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Epäonnistuneen Stockan reissun jälkeen käytiin toisessa liikkeessä ja koneeksi valikoitui Singerin mekaaninen heavy duty-malli. Oletettavasti oikea valinta koska aiotaan ommella paksuja kankaita ja nahkaa ja mekaaninen koska se sähköistä on kestävämpi. Tarvikkeineen päivineen yhteensä 500 euroa. Minusta ei kovin paha. Nyt meillä on koneet ompeluun ja neulomiseen. Seuraavaksi pitäisi varmaan hankkia ne kangaspuut.
 
vierailija
On se vaimosi todellinen tekijä kun kutoo, opelee, hoitaa kasvimaat ja viljelykset, ruokkii eläimet, leipoo, laittaa ruokaa, säilöö ja tekee lisäksi normaalia päivätyötä.
Minusta 500 e ompelukoneesta on kova hinta. Omistan kolme sähkökäyttöistä rautaa ja ne eivät ole maksaneet edes yhdessä noin paljon.
 
vierailija
On se vaimosi todellinen tekijä kun kutoo, opelee, hoitaa kasvimaat ja viljelykset, ruokkii eläimet, leipoo, laittaa ruokaa, säilöö ja tekee lisäksi normaalia päivätyötä.
Minusta 500 e ompelukoneesta on kova hinta. Omistan kolme sähkökäyttöistä rautaa ja ne eivät ole maksaneet edes yhdessä noin paljon.
Hän on saanut peruskoulussa ja lukiossa varsin perusteelliset käsityötaidot. Hän osaa kutoa, ommella ja vaikka mitä. Kotia, kasvimaata ja eläimiä hoidetaan yhdessä. Tai lähinnä minä olen hoitanut viimeiset viikot kun vaimolla on ollut käsi kipsissä.
 
vierailija
Hän on saanut peruskoulussa ja lukiossa varsin perusteelliset käsityötaidot. Hän osaa kutoa, ommella ja vaikka mitä. Kotia, kasvimaata ja eläimiä hoidetaan yhdessä. Tai lähinnä minä olen hoitanut viimeiset viikot kun vaimolla on ollut käsi kipsissä.
Käsi kipsissä ainiin! Eli vaimo ei ole voinut k*duttaa kissoja. Jäit nalkkiin! Onneksi sinut on virkattu lemmikin omistajalle, nettivinkkiin ja poliisille on tehty erikseen rikosilmoitus. Toivon, että jäät kiinni!!!
 
vierailija
Onko 500 euroa muka paljon mekaanisesta ompelukoneesta? Nimittäin alunperin varauduttiin käyttämään noin 1000 euroa siihen. Mietitään parhaillaan seuraavaa siirtoa, joka voi hyvinkin olla saman verran maksava Singerin HD-saumuri.
 

Yhteistyössä