Kilttilään tulee kyllä muutoksia työssäkäyntiin kun aletaan hommaamaan lapsia

vierailija
Mikään ei ole miehelle tai miehen seksuaaliselle toiminnalle tuhoavampaa kuin keskeytetty yhdyntä.
Kun ikää tulee ja aivoihin on iskostettu ettei saa laueta, niin toiminnasta tulee sen mukaista. Poisoppiminen jatkuvasta varomisesta on todella vaikeaa ja aiheuttaa ongelmia erektioon sekä laukeamiseen.

vierailija
Mikään ei ole miehelle tai miehen seksuaaliselle toiminnalle tuhoavampaa kuin keskeytetty yhdyntä.
Kun ikää tulee ja aivoihin on iskostettu ettei saa laueta, niin toiminnasta tulee sen mukaista. Poisoppiminen jatkuvasta varomisesta on todella vaikeaa ja aiheuttaa ongelmia erektioon sekä laukeamiseen.
Tuo voi olla syy miksi killeli ei ryhdistäydy enää.
Naiset aina pelotelleet.

vierailija
Ajatelkaa nyt. Vaimolla on ollut lähipäivä Turussa ja minä olen ollut Helsingissä. Lähdettiin kotoa hiukan yli neljältä ja ollaan takaisin, mitä, kahdeksan-puoli yhdeksän maissa illalla. Sitten välttämättömät eläintenhoidot, suihkuun ja nukkumaan. Ei näin voi tehdä jos on kouluikäisiä lapsia.

vierailija
Ajatelkaa nyt. Vaimolla on ollut lähipäivä Turussa ja minä olen ollut Helsingissä. Lähdettiin kotoa hiukan yli neljältä ja ollaan takaisin, mitä, kahdeksan-puoli yhdeksän maissa illalla. Sitten välttämättömät eläintenhoidot, suihkuun ja nukkumaan. Ei näin voi tehdä jos on kouluikäisiä lapsia.
Onko teillä jo nyt kouluikäisiä lapsia?

vierailija
Ei taida riittää tunnit vuorokaudessa hoitamaan mahdollisia lapsia, eläimiä ja työpäiviä.
Ei voi olla itse nukkumatta, ei eläimet hoitamatta eikä lapset ilman vanhempiaan.
Jostain on luovuttava ja tehtävä muutoksia, molempien tai vain toisen.
Päiväkodit ovat vain tiettyinä aikoina auki, koulut loppuvat vielä aiemmin. Kerhot ovat maksulliset eivätkä toki ole silloinkaan auki iltaan asti.

Turha sitä on pohtia etukäteen tai murehtia niin kuin joku kirjoitti.
Antaa Luojan tuoda lapsia, jos ovat tullakseen.
Kannattaa rakentaa ja sisustaa lastenhuoneet, on sitten mitä katsella jos ei niitä lapsia vuosiin tulekaan. Mutta onneksi on hyvät suunnitelmat jo tehty.
Olen seurannut Ellen Jokikunnaksen pohdintoja lapsettomuudesta.
Voivathan nämä mahdolliset lapset voivat olla erityislapsia, kehitysvammaisia ja silloin ei ole aikaa niille eläimillekään.

vierailija
Ei taida riittää tunnit vuorokaudessa hoitamaan mahdollisia lapsia, eläimiä ja työpäiviä.
Ei voi olla itse nukkumatta, ei eläimet hoitamatta eikä lapset ilman vanhempiaan.
Jostain on luovuttava ja tehtävä muutoksia, molempien tai vain toisen.
Päiväkodit ovat vain tiettyinä aikoina auki, koulut loppuvat vielä aiemmin. Kerhot ovat maksulliset eivätkä toki ole silloinkaan auki iltaan asti.

Turha sitä on pohtia etukäteen tai murehtia niin kuin joku kirjoitti.
Antaa Luojan tuoda lapsia, jos ovat tullakseen.
Kannattaa rakentaa ja sisustaa lastenhuoneet, on sitten mitä katsella jos ei niitä lapsia vuosiin tulekaan. Mutta onneksi on hyvät suunnitelmat jo tehty.
Olen seurannut Ellen Jokikunnaksen pohdintoja lapsettomuudesta.
Voivathan nämä mahdolliset lapset voivat olla erityislapsia, kehitysvammaisia ja silloin ei ole aikaa niille eläimillekään.

Ehkä ydinajatus on realismi eikä elää jossain kuplan sisällä.

Jos vauvat menee kesken joka toinen kerta, on melkoinen ihme että tänne ylipäätään syntyy lapsia.
Olen seurannut vierestä kohtukuolemaa, keskenmenoja, erityislapsia, lapsettomuutta, joten nämä asiat ole mitään harvinaisuuksia.
Näistä asioista ei vaan puhuta ääneen.

vierailija
Yleensä kaikilla tulee. Jos on vakityö, niin se kannattaa pitää siihen asti että on aika palata vanhempainvapailta töihin. Työnantaja usein joustaa, ja tilanteet voi muutenkin muuttua, eli turha sitä nyt on murehtia.
Elukoitten ja kasvimaitten kanssa on ennenkin pärjätty.

vierailija
Miksi keskeyttää? Kaikkein inhottavinta minulle miehenä on jättää laukeamatta kun se on juuri tulollaan. Reseptini on että juuri ennen laukeamista vetää ulos ja laskee mallit naisen massulle.

näin tehtiin parin vuoden ajan ja nyt tilanne on se että nainen ei raskaudu ja voidaan tehdä kaikki normaalisti. Minulle ei jäänyt mitään ongelmia tuosta tavasta

M50++

Yhteistyössä