kiltit rv 5-6 viikkolaiset kertokaahan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamukastetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamukastetta

Jäsen
09.07.2007
652
0
16
onko teillä minkälaisia raskausoireita? mulla oli edell. raskaus keskeytynyt keskenmeno ja nyt on menossa 5+4 ja mitään selkeitä raskausoireita ei ole vieläkään. pelottaa ihan hirveesti km:o. :'( onkohan jo mennyt kesken.. saa pidemmälläkin raskaana olevat kommentoida jos jaksaa.. =)

vielä vähän....mulla on siis täysin normaali oltila ei mitään nippailuja ei painon tunnetta ei vihlaisuja ei mitään. ennen plussaa oli joitain oireita kuten ristiselän poltetta ja hetkittäistä etomista. nyt ei mitään. plääh! :ashamed:

Ei noita oireita ole välttämättä vielä noin aikaisin. Kysyin lääkäriltä keskeytyneestä keskenmenosta ja sanoi niiden olevan paljon harvinaisempia kun ns keskenmeno joka alkaa kivuilla ja vuodoilla. Käy 7+ viikolla varhais ultrassa niin saat selvyyden onko raskaus normaali ja oikeassa paikassa. Onnea raskauteen!

Heippa,
mulla ei oo ollut raskausoireita koko raskauden aikana. Paitsi maha ja liikkuva vauva. :D
Ja vähän enemmän väsytti kyllä, joten kai sekin on sitten oire.
Nyt mennään jo viikolla 27.

mulla mahaa koskee/juilii ja selkää särkee yms joten mulla pelko sen takia että kaikki ei ok. km myös takanapäin tosin se oli oireita täynnä :ashamed:

ehkä tää vaan kuuluu asiaan.. :whistle: ei auta kun odotella :heart:

onhan mulla, mutta ei se tarkoita että jos sulla ei ole niin et olisi "oikeasti raskaana". mua on rv4 lähtien ällöttänyt, nyt oksettaa jo reippaasti. paleltaa, päätä jomottaa, kiukuttaa. alamahaa ei nippaile kuin todella harvoin mutta yritän luottaa siihen että kaikki olisi ok. ultra on 6.9.

niin ja nyt on muistaakseni rv 6+2.

Mä olen ainakin ymmärtänyt, että kaikki raskaudet ovat niin erilaisia keskenään, ettei oireettomuudesta/oireellisuudesta voi päätellä yhtään mitään. Itselläni on meneillään rv 5+0 ja tällä hetkellä ei juurikaan oireita ole. Viime viikon lopulla oli vielä etomista ja välillä rinnat ovat olleet hieman arkoina, mutta ei nuo oireet ole koko aikaa päällä. Ja ihan pariin kertaan olen tuntenut vatsassa repäisyn, mutta jos en tietäisi sen olevan oire, niin en kyllä sitä sellaiseksi arvaisi.

:hug: odottavan aika on pitkä, kirjaimellisesti. Yritä olla liikoja stressaamatta asialla, vaikka tietysti sitä neuvoa on vaikea noudattaa.

Heips!!!!

Mulla ei ollut minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia koko raskaudesta. Oli niin epätodellinen olo ku tikku näytti plussaa ja siksi kävin rv 7+ varhaisultrassa jossa pikkuinen todella siellä masussa köllötteli :heart: Huonoa oloakaan mulla ei ollut ja vasta rv 17 kun tunsin ekoja liikkeitä ja tietty pikkuhiljaahan se masu alkaa pömpöttää =)

nyt rv32+4 ja selkää jomottaa samoin supistuksia joka päivä ja vauva puskee pepulla kylkeä hajalle että nautihan oireettomuudesta vielä kun voit :D

vähän te ootte ihania :hug: kiitos todella paljon vastauksistanne =) minulla onkin 6+5 ultra, toivottavasti silloin jo syke voisi löytyä. ainakin esikoisessa löyty muistaakseni jo 6+... mut ei auta kun odotella. ainut " oire" mitä nyt löytyy jos jotain oikein "kaivaa" on aivan valtava vatsan turvotus.. huh huh, kuin olis kokajan syöny ittensä ähkyksi ja kaikki vaatteet näyttää törkeiltä päällä keskivartalolta ku niin turvottaa ja iltaa kohden vain pahenee..kai toikin "raskausoire" on..? mutta kiitos teille rakkaat virtuaalisiskoset vastauksistanne :hug:

Itselläni menossa rv 4+5 ja pieniä tuntemuksia on ajoittain, mutta missään nimessä en puhuisi selvistä raskausoireista! Eli samojen asioiden kanssa painiskellaan täälläkin, Mimmuli82 :/

Itse olen menossa alkuraskauden ultraan 17.9. eli ilmeisesti rv 6+6. Pähkäilen tässä, että näkyyköhän syke tuolloin jo...

mulla on myös se alkuraskauden ultra 6+5 eli samoihin aikoijin kun sulla. kyllä luulisin tuolloin jo sykkeen näkyvän. olin esikoisesta 6+ ja jo silloin näkyi selvästi pamppaileva sydän. toivotaan molemmille parasta :hug: tämä on kyllä piinaavaa kun ei mitään selkeää oiretta ole. :ashamed: nyt on kyllä alkanut juilia alaselkää uudelleen ja mulla ei muuten oo ikinä mitään selkäkipuja ollu vaan tuo kyl johtuu raskaudesta, hormoneista. mutta sekin ajoittaista, hetkittäistä... mut ei tuijoteta nyt noihin oireisiin. ne ei kuulemaa merkkaa mitään onnistuneen raskauden kannalta!! jokainen raskaus on erilainen. meillä molemmilla on viikot niin kauhean alussa että niitä oireita kyl ehtii viä tulemaan.. :)
:heart: :llä mimmuli ja pikkukakkonen 6+1

ultrassa käytiin ja kaikki oli hyvin. sykekin löytyi. :heart: :heart: :heart: pahoinvointi, väsymys ja pääkipu löysi mun luokse myös vkl.6+2.. :) joten oireettomuudesta ei nyt ole jäljellä enää häivääkään.. =)

mimmuli ja pikkukakkonen 6+5

mulal ei ollu kans mitää ihmeempiä oireita koko alku raskaudessa... edellisissä 4raskudessa(jotka kaikki päättyny km) oli selkeitä oireita,rinnat oli turvonneet ja kipeet, nippaili mahasta jne.. mut nyt ei siis mitää.. pahoinvointia tms ei ollu...

luinkin et oot jo käyny ultrassa tarkistaa asian.. mut ei ne oireiden puutuminen aina pahaa tarkoita.. :hug:

peikko ja topi 22+0

Yhteistyössä