P
pattinen
Vieras
Toisen raskauden puolessavälissä turposi oik.puoleinen kilpirauhanen. Otettiin verikokeet ja ohutneulanäyte, kaikki tulokset, arvot ym normaalit. Synnytyksestä nyt puoli vuotta, edelleen patti on siinä (se on sen verran iso että tuntuu selvästi ja näkyy myös ulospäin)..no viime viikolla kävin verikokeissa, ja normaalia näytti edelleen.
Onko mulla nyt vajaatoimintaa vai voiko se kilpirauhanen olla turvonnut ja silti toimia normaalisti??? Lääkäri sano vaan että seuraillaan tilannetta, haitta ensi sijassa kosmeettinen..
Vajaatoiminnan oireetkin on vähän sellaisia että jos haluaa niin onhan ne olemassa..joo, väsynyt oon ja ylimääräiset kilotkin on tullu juur sen takia
ei se suklaansyönti, eei..
Onko mulla nyt vajaatoimintaa vai voiko se kilpirauhanen olla turvonnut ja silti toimia normaalisti??? Lääkäri sano vaan että seuraillaan tilannetta, haitta ensi sijassa kosmeettinen..
Vajaatoiminnan oireetkin on vähän sellaisia että jos haluaa niin onhan ne olemassa..joo, väsynyt oon ja ylimääräiset kilotkin on tullu juur sen takia