KILOPINO vko7

Shaina
No, jos yhtään lohduttaa niin suurin osa tuosta painonnoususta on nestettä. Viikossa et pysty kilon verran läskiä kerryttämään! Näin minä olen antanut itseni uskoa...

Kyllä se siitä. Tällä viikolla ruotuun ja ens viikolla on tippunut 1200g ;)
 
Ma-rie
Viikonlopun takia kaikki meni pipariksi, oli juhlia joka lähtöön ja herkut maistu monen viikon kevyen ruokavalion jälkeen :ashamed:

Vaa´alle uskaltauduin toinen silmä kiinni, kun niin hirvitti! Vaakalukema näytti samaa kuin viime viikolla eli 75,5 kg.

Nyt olen taas ottanut itseäni niskasta kiinni ja kevyt ruokavalio kuvioissa takaisin. Hoikka kesä-minä häämöttää jälleen silmissä ja PERIKSI EN ANNA!

Täältä tulee potkuja kaikille tarvitsijoille *pöks* *poks* ja *puks* !!!


:D
 
tilda laiskana
Morjens!!!

Mulla meni viikko muuten oikein mallikkaasti, mutta torstaina leikattiin hammas pois ja sen myötä tuli syötyä vähän kaikkea sellaista mitä EI olis tarvinnu. Mutta ku mitään kiinteää ei saanut syödä ennen eilistä, joten meni jogurttia, jäätelöä (yritin kyll pitää kevyenä) ja sorruinpas perjantaina koulussa yhteen suklaapatukkaankin :ashamed:

No, joka tapauksessa paino oli tippunut :eek: . Vaaka näytti tänään 87 kg, eli -1,0kg pudotusta viime viikosta ja menkatkin alkoivat viikonloppuna!!! Nyt on kokonaisuudessaan vuoden alusta tipahtanut 7kg, olo on tyytyväinen, mutta taistella on kyllä pitänyt!

Ens viikonloppu pelottaa jos valmiiksi.. mun nuorimmainen täyttää huomenna 1 v :heart: ja ens viikonloppuna tulee mun vanhemmat meille juhlimaan synttäreitä. Sen tietää jo etukäteen, että mitään kevyttä ruokaa meillä ei tehdä ku äiti pyörii keittiössä (kyll silti ajattelin salaatin tehdä, että saan sillä kevennettyä ruokaa) ja kaikki herkut synttäreillä... hui! Siinä tarvitaan kamalaa itsehillintää!!!!

Mutta tsemppiä kaikille ja potkuja *potks* *potks* *potks* niille ketkä sitä kaipaavat!!! Älkääkä antako periksi, kaikilla on kuitenkin kokonaisuutena niin hienosti alkanut laihdutus!!!

tilda
 
Noniin. Mulla näytti vaaka 62 kg, eli tasan kilo vähemmän kuin viime viikolla. Tästä se lähtee. Enää 8 kg (tuntuu kyllä aika tuskaselta ajatella, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee). :)

Tsemppiä teille kaikille!
 
:'( :'( :'(


Ei ole nyt motivaatiot kohdallaan ja eilen meni taas kaikkea hampurilaisesta paniiniin... siispä painoa lisääntynyt 500g!!
Täällä ollaan vielä kipeänäkin, eilen alkoi mulla räkä tauti eikä oikein viittis miettiä mitä syö. Suuhun menee kaikki mikä täyttää vaikka ei välttämättä edes maistu miltään!
Tällä viikolla YRITÄN pysyä ruodussa lauantaihin asti, silloin lähdetään reissuun iso-isovanhemmille joten siellä ei passaa ronkeloida syömisen suhteen!
 
Rompanäiti
Paino putoaa tasaiseen tahtiin noin puolen kilon viikko vauhdilla tosin. Vyötärö on kaventunut monta senttiä ja lantionympärys- ja reiden ympärys myös. Liikuntaa ei ole tullut tosin harrastettua muutamaan päivään, mutta kyllä tänään taas teen tunnin hiihtolenkin, jossa kilot saa kyytiä. Viikonloppuna tuli syötyä herkkujakin, mutta ei se ole pahasta pitkällä tähtäimellä. Ajattelen tätä laihdutustani elämänmuutoksena ja siihen herkut kuuluu sillointällöin. Enää en jaksa jojoilla painollani, joten tämä laihdutus on lopullinen toivottavasti. Onnea muille urakkaan, kesä ja kevyet kesävaatteet odottavat. Kaivakaa jokin kesäkuvasto esille, jos epätoivo valtaa mielen. :flower:
 
tietokone taituri se tuntuu taasen esittelevän taitojaan eli tuohon hymynaamojen alle piti kiurjoittaa et mulla meni viime viikko loistavasti..... nyt oon päässy taas itseäni ottamaan niskasta kiinni.... eli viimeviikolla alotin uusiks uuden vaa´an vopimin....
viime ma 81,4
tänä aamuna 80,2

eli painoa lähtenyt uskomattomat 1,2 kg....

parempaa fiilistä saa taas haklea.... olo on upea... mut katotaan mitä tää viikko tuo tullessaan.....
 
Lohduttavaa kuulla, ettei kaikilla muillakaan oo niin hirmu hyvin menny, tietty toivon parempaa jatkoa kaikille!! Mulla karkas mopo vähän käsistä, kun viikonloppuna saavutin herkku lakon ekan määränpään. Tätä mä kyllä vähän pelkäsinkin, painoa oli tullu kilo lisää viikon takaseen painoon :ashamed: . Eka syötiin kotona täytekakkua ja muuta kahvileipää ja suklaa konvehteja, sit lähettii ravintolaa syömää ja tulihan sitä jatkettua juomien kera yöhön asti ( tosin light siideriä join koko illan ;) ). Sunnuntaina tuli mässättyä sipsiä, karkkia ja limpparia (olo oli kyllä aika karmea kaiken sen mässäilyn jälkeen, enkä tarkoita krapulaa). No, nyt on mässätty kerrakseen, lakko jatkuu ja seuraava määränpää on omat synttärit (20.3.). Uskon että pystyn hyvin jatkamaan lakkoilua, koska nyt tuli aika paha olo tästä mässäyksestä, tuntuu ettei ois oma maha ollenkaan. Ei muuta kuin liikkumaan ja jatkaa kevyttä linjaa.

Tulipahan runoiltua, mutta oikein hyvää ystävänpäivää kaikille ja kiva kun pystytään tsemppaamaan toisiamme!!! =)
 
Nyt netti toimii... Miinusta viime viikolla lupasin ja sainpa lupaukseni pidettyä nimittäin eilen vaaka näytti hurrrrjaaaa pudotusta elikkä -100g. Se on silti etiäpäin kohti 60kg. Tuntuu vaan että nämä viimeiset 5.5kg on niin kovan työn takana ettei niitä saa pois vaikka jumppais, kävis lenkillä ja tekis mitä vaan. jos vauhti pysyy samana niin 55 viikkoahan tässä menee eli jouluun mennossa tämä emäntä on timmissä kunnossa :LOL:
 
Tällä viikolla vaaka näytti 74,4 kg eli kai se on vähän tippunut. Viime viikolla en laskenut pisteitä kun pari viikkoa jumitti samoissa lukemissa. Tällä viikolla aion taas olla tunnollinen ja merkata kaiken ylös, katotaan auttaako. Tsemppiä kaikille, kyllä se läski siitä lähtee !!!!!
 
Jospas minäkin tänne raportoisin kilojeni lähtemistä..
Kolmatta viikkoa olen Painonvartijoiden pisteitä laskeskellut ja 3.3kg lähtenyt painoa pois. 14.4kg olisi vielä ylimääräistä jäljellä. Viime vuoden aikana laihdutin 12kg omin voimin. Mutta nyt ajattelin pisteiden laskemisen vauhdittavan pienentymistäni.
Tänään yksi tuttu kysyi että olenko laihtunut! Kaipa se 3kg jossain jo sitten näkyykin, poskista kuulemma huomaa.

Tsemppiä kaikille laihduttajille! Kesällä kävellään bikineissä rannalla :) .
 
Vaaka meni rikki! :ashamed: Painanko todella niiiiin paljon......
NO jossain 80kg ollaan menossa en muista onko pudotusta vai nousua mut nyt alkaa jo lähiympäristökin huomaamaan. Kysellään et paljonkos sitä sulla on nyt lähtenytkään ym. Huomaan vain vähätteleväni kun en ole pisteillä ja jotenkin tuntuu että omatoiminen laihdutus ei ole nyt in kun kaikki muut on pisteillä. Ihan kuin olisin vain nolona koko asiasta.

Tosin huomaan nyt ajattelevani et en laihdu millään ja peilistä katsoo takaisin vain kasa läskiä. Kun taas 97kiloisena ajattelin olevani vielä hoikassa entisissä mitoissa ennen lapsia (n.70kiloinen). Niin sitä ihmismieli huijaa itseään.

Potkuja ja tsemppiä kaikille! Kesä lähestyy, eihän pääsiäinenkään ole enää kuin muutaman hullun viikon päässä! Kyll me siihen asti jaksetaan kukin tyylillään. Mie vain ajattelen jo uusia perunoita ja voikastia joita syön sit hyvällä omalla tunnolla uusi pienempi kesämekko päällä..... :wave:
 
Mä pääsin taas vauhtiin..Parilla aikasemmalla viikolla on tullut pikku hiljaa painoa takaisin ja nyt ollaan taas menossa alas päin.. 7.viikolla tippui 900g eli nyt yhteensä 3,4kiloa... =)
Tsemppiä muillekkin, jos mä pystyn tähän niin kyllä tekin pystytte!!!!! :hug:
Mulla on varmaan maailman huonoin itsekuri...
 
kärpästutka
mulla on menny lörinäksi...olisko syynä sit kuukautiset ja juhlittu viikonloppu mutta paino ponnahtanut 600 grammaa ylöspäin...vai voisko lihakset olla nii kasvaneet :D
 

Yhteistyössä