Kilopino vko3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähäkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähäkkä

Jäsen
29.07.2004
158
0
16
Nyt ois sit tänään täynnä kolme kokonaista viikkoa puurtamista.Eli aloituspaino oli 74.4kg ja tänään vaaka näytti 71kg.Hitaasti mutta varmasti läskit lähtee. :D Kiinteytynyt olen todellakin kun liikun niin paljon.Eipähän tarvii pelätä että lähtee kilot liian nopeasti ,vaarana tulla sitten nopeasti takasin. ;)

Hei, meillähän on suurinpiirtein sama lähtöpaino (73,8kg) ja sama nykyinenkin paino (71,6kg) :D Neljäs viikko alkoi mulla eilen.

Mikä sulla on tavoitteena? Mulla on eka tavoite 70kg (painoin sen verran ennen raskautta) ja sit siitä mietin jatkanko vai jätänkö.. Eilen sovitin niitä vanhoja farkkujani ja hyvin mahtuivat! Mulla on tuo kiinteytyspolitiikka jäänyt vähän retuperälle :/ Pitäis liikkua vähän useammin, mut toistaiseksi on tyydyttävä kahteen jumppaan/vko ja kävelyyn. Mulla ois hirvee hinku johonki hiki-spinninkiin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 08:40 Shaina kirjoitti:
Hei, meillähän on suurinpiirtein sama lähtöpaino (73,8kg) ja sama nykyinenkin paino (71,6kg) :D Neljäs viikko alkoi mulla eilen.

Mikä sulla on tavoitteena? Mulla on eka tavoite 70kg (painoin sen verran ennen raskautta) ja sit siitä mietin jatkanko vai jätänkö.. Eilen sovitin niitä vanhoja farkkujani ja hyvin mahtuivat! Mulla on tuo kiinteytyspolitiikka jäänyt vähän retuperälle :/ Pitäis liikkua vähän useammin, mut toistaiseksi on tyydyttävä kahteen jumppaan/vko ja kävelyyn. Mulla ois hirvee hinku johonki hiki-spinninkiin..
:hug: meillähän menee hyvin. :D Minulla on vain tavoitteena saada kesään mennessä 10kg pois.Eli jos pääsen tuohon 64kg,niin oisinpa tyytyväinen.Minä kyllä liikun joka ikinen päivä,käyn heittämässsä 5km reippaan kävelylenkin ja ennen lenkkiä jumppaan puolituntia. :whistle: Hyvin on mullakin paikat kiinteytynyt. =)

Moi!

Mulla oli lähtenyt viime viikon aikana -1,0kg, yhteensä 5kg/4vkoa. Ihan hyvä tahti. Ei lähde liian nopeaa ettei sitten kipua yhtä nopeasti takaisinki :p

Eilen sitten minun aina niin laihdutustani tukeva mieheni oli ostanut kermaleivoksia :o . Meillä on ENS viikolla hääpäivä ja mies päätti että sitä "juhlitaan" sitten leivoksilla :whistle: Noh, en mä "raskinut" kieltäytyäkään ja söin yhden. Pisteitä meni varmasti aivan kamalasti, mutta onneksi olin käynyt päivällä pulkkamäessä lasten kanssa ja kävely-lenkillä niin, että vedin molempia pulkassa perässä. Toivon, että olin edes suunnilleen sen verran kuluttanut, mutta moraalinen morkkis oli illalla kamala! Toivottavasti se on merkki siitä, että olen oikeasti "kääntynyt" oikean ruoan pariin ja pysyn "kuosissa"... noh, tänään sit lasketaan pisteitä tiukasti ja illalla lenkille, että saadaan eilinen mässäily kulutettua ettei tuu plus-viikko ens viikon punnitukseen.

tilda

Yhteistyössä