KILOPINO vko 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annuli harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annuli harmaana

Vieras
Huhhei, onpa ollut lomailua... jospa ensi viikolla jo rohkenisi vaa'alle.
Entäs teillä muilla, kuinka sujuu??
Miksei kukaan ole aloittanut kilopinoa maanantaina? Alkaako väki luovuttaa, hui!!!!
Kilopinoon voi hypätä siis ihan kuka vaan, tulkaa mukaan ripittäytymään!
Tsemppiä kaikille! =)

p.s. tämä ripittäytyy, ja sanoo olleensa tosi kuriton ja säälittävä suklaan puputtaja :ashamed:

Joo lomailtu ja reissattu on ja tietenkin syötykin vähän kaikenlaista :whistle: . Painon oon saanu kuitenkin pidettyä samassa, vaikka välillä tuntu et melkein kaikki saavutettu oli mennyttä, mulla kun pudotusta on vain4 kg vuoden alusta, mutta mun ei tarviskaan enää saada kuin 5 kg, mutta sekään ei ole helppoa ainakaan mulle. Nyt on tietty kiva kun kevät aurinko lämmittää ja lumet sulaa, tulee lähdettyä uloskin helpommin. Nyt oon palannu normaaliin ruokavalioon ja jättänyt kaikki herkut pois vähäks aikaa, olkoon vaikkapa vappuun asti, en syä mitään hyvää ja lihottavaa.

Ja te muut kilopinolaiset, älkää hävitkö älkääkä luovuttako, kyllä se kevät karistelee kilot kun lähtee ulos liikkumaan ja syö kevyesti B) .

heippi hei!!!
oon sen verran noist päivistä sekasin et punnittin itteni vasta tänä aamuna eli puntari osoitteli 77kg:n lukemaa....
edes auttaneena hieman toi vatsatauti mut eiköhän se kuitenki pysy näissä ainakin suurinpiirtein....
eli lähtö oli 82
viikko sit oli 79,3 jos en paljon valehtele...
nyt 77
tavoite 75 eli ei paljon puutu mut vikat kilot on ne sitkeimmät....

Ripittäydynpä minäkin. Eli takana on pääsiäispashaa, juustokakkua ja pääsiäismunia sekä neljät eri pääsiäisvieraat. Tuloksena on kolmas plussatulos laihdutusaikana, +600g. Ei hätää, tänään olen jo katuvaisena pitänyt sormeni erossa juustokakun rippeistä. Jospa se taas tästä kun katsoo itseään kokovartalopeilistä. Nyt paino 90kg ja tavoite on jotain 78kg eli alkutaipaleella olen.

huih.....uskaltaakohan sitä nyt....
kolme viikkoa sairastelua takana minulla ja lapsilla ja tulos: +1kg. Mälsää mut nyt on taas sit kaapit tyhjennetty roskiin kaikista pullista ja kekseistä. ja aivan mieletön makean himo jyllää tossa kielen päällä! kuntopyörä jymähti tänään tohon olohuoneen nurkkaan ja hyvältä se tuntui kun otin puolen tunnin spurtin. hiki valui ja lapset ihmetteli mut sinni ei antanu periksi eikä toivottavasti anna huomennakaan....saas nähä.

Aurinkoisia päiviä kaikille ja tsemppiä laihduttamiseen (=elämäntäpäremonttiin)! B)

olen uusi tällä palstalla nyt, mutta ajattelin jos tää vaikka motivois vähä paremmin...eli pituuteni on 172cm ja lähtöpainoni 86kg...ensin yritän tiputtaa sen 5kiloa,kun siihen pääsis niin ois jo ylpee!!

Moikka!
Mä oon lupsuillut tän kilopinon kaa ku aina en muista ja kun muistan ni keksin muuta tekemistä ku tulla koneelle :ashamed:
Eli ekaksi jos joku ei vielä tiedä niin olen entinen Kärpästutka,ikäänkuin se nyt jotakuta mukamas kiinnostas.

Paino on nyt siis tippunu 74 kg:stä 68 kiloon :D
Kaikkein ihaninta on se et pääsen toiselle kymmenluvulle eli mulla ei enää hämää se 7 siin edessä.
Ja ihanaa oli myös se,että eilen kävin ostamassa uuden ulkoilupuvun ja järkytys oli moinen ku hoksasin että mä saan ostaa M-koon puvun vaik olin varautunut siihen L-kokoon,onneks tuli sovitettuu :D

Mutta nyt töihin!

Ps.Siivoojan työ on oiva tapa laihduttaa :D

Yhteistyössä